Understanding Customer Behaviour on the Web
Buch, Englisch, 231 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 331 g
ISBN: 978-1-349-35154-1
Verlag: Palgrave MacMillan UK
Explains how all institutions have to turn their relationship with stakeholders into a 'social' one, which involves designing new Trust and Engagement strategies. A specific indication on how to build and measure value out of these strategies is offered by the innovative 'Value for Engagement Model'.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management E-Commerce, E-Business, E-Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Organisationstheorie, Organisationssoziologie, Organisationspsychologie
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmenskommunikation
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Kundenbeziehungsmanagement, Kundenpflege
Weitere Infos & Material
List of Tables List of Figures Foreword Acknowledgements Introduction PART I: THE INTERNET AGE Society in the Internet Age Forms of Aggregation on the Web: Social Networks and Communities New Models of Social Intelligence The Internet Organizational Realm PART II: TRUST AND ENGAGEMENT Digital Society and Trust Value for Engagement Value Creation on the Web: a Vision PART III: HOW TO GENERATE ENGAGEMENT VIA BUILDING TRUST The Value for Engagement Model Value for Engagement Mapping: a Case Study Conclusion