E-Book, Englisch, 315 Seiten
Sgroi, Jr. The Innovative Lean Enterprise
Erscheinungsjahr 2013
ISBN: 978-1-4822-0391-2
Verlag: Taylor & Francis
Format: PDF
Kopierschutz: 0 - No protection
Using the Principles of Lean to Create and Deliver Innovation to Customers
E-Book, Englisch, 315 Seiten
ISBN: 978-1-4822-0391-2
Verlag: Taylor & Francis
Format: PDF
Kopierschutz: 0 - No protection
This book explains how to use Lean principles to drive innovation and strategic portfolio planning. It outlines simple yet powerful visual Lean tools that can enhance idea generation and product development. It discusses customer value in the form of the benefits customers desire and walks readers through the processes of using Lean techniques to effectively evaluate the quality of any prospective marketing opportunity. Filled with examples that readers can easily relate to, it includes examples from a variety of industries including healthcare.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Unternehmensorganisation & Entwicklungsstrategien
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Forschung & Entwicklung (F&E), Innovation
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Change Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Projektmanagement
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Kundenbeziehungsmanagement, Kundenpflege
Weitere Infos & Material
Visual Strategy. Understanding the Current State. Opportunity Identification. Idea Generation. Delivering Profitable Innovation to Targeted Customers. Barriers to Imitation. Applications of Graphical Strategy Tools. Rank Offerings. The Strategy Transformation Process. Strategy Transformation Example. Alignment and Position Statements. Merged Chapter References.