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Bibliothekswesen, Informationswissenschaften
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Penfold Change Management for Information Services
Nachdruck 2013Verlag: De Gruyter SaurISBN: 978-3-598-24360-8Medium: Buch109,95 € (inkl. MwSt.)
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St. Clair Total Quality Management in Information Services
Nachdruck 2012Verlag: De Gruyter SaurISBN: 978-3-598-24368-4Medium: Buch109,95 € (inkl. MwSt.)
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Penfold Change Management for Information Services
Nachdruck 2013Verlag: De GruyterISBN: 978-3-11-096836-1Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark109,95 € (inkl. MwSt.)
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St. Clair Total Quality Management in Information Services
Nachdruck 2012Verlag: De GruyterISBN: 978-3-11-096398-4Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark109,95 € (inkl. MwSt.)
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St. Clair Entrepreneurial Librarianship
The Key to Effective Information Services ManagementNachdruck 2012Verlag: De Gruyter SaurISBN: 978-3-598-24364-6Medium: Buch109,95 € (inkl. MwSt.)
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St. Clair Entrepreneurial Librarianship
The Key to Effective Information Services ManagementNachdruck 2012Verlag: De GruyterISBN: 978-3-11-095677-1Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark109,95 € (inkl. MwSt.)
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Urgo Developing Information Leaders
Harnessing the Talents of Generation XNachdruck 2017Verlag: De Gruyter SaurISBN: 978-3-598-11509-7Medium: Buch109,95 € (inkl. MwSt.)
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Henczel The Information Audit
A Practical Guide1. Auflage 2001Verlag: De Gruyter SaurISBN: 978-3-598-24367-7Medium: Buch109,95 € (inkl. MwSt.)
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Henczel The Information Audit
A Practical Guide1. Auflage 2013Verlag: De GruyterISBN: 978-3-11-097464-5Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark109,95 € (inkl. MwSt.)
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St. Clair Customer Service in the Information Environment
Nachdruck 2012Verlag: De GruyterISBN: 978-3-11-095678-8Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark109,95 € (inkl. MwSt.)
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St. Clair Customer Service in the Information Environment
Nachdruck 2012Verlag: De Gruyter SaurISBN: 978-3-598-24362-2Medium: Buch109,95 € (inkl. MwSt.)
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Meredith Dealing with an International Clientele: Communications, Diplomacy and Etiquette
1. Auflage 2005Verlag: De GruyterISBN: 978-3-598-44012-0Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark169,95 € (inkl. MwSt.)
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Meredith Dealing with an International Clientele: Communications, Diplomacy and Etiquette
1. Auflage 2005Verlag: De Gruyter SaurISBN: 978-3-598-24370-7Medium: Buch179,95 € (inkl. MwSt.)
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