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Psychologie

134  Treffer  für „Routledge Communication Series“


    Lutgen-Sandvik / Sypher Destructive Organizational Communication

    Processes, Consequences, and Constructive Ways of Organizing
    1. Auflage 2009
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-415-98993-0
    Medium: Buch
    242,40 € (inkl. MwSt.)
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    Lutgen-Sandvik / Sypher Destructive Organizational Communication

    Processes, Consequences, and Constructive Ways of Organizing
    1. Auflage 2009
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-415-98994-7
    Medium: Buch
    78,10 € (inkl. MwSt.)
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    Lutgen-Sandvik / Sypher Destructive Organizational Communication

    Processes, Consequences, and Constructive Ways of Organizing
    Erscheinungsjahr 2010
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-135-85640-3
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    76,49 € (inkl. MwSt.)
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    Lutgen-Sandvik / Sypher Destructive Organizational Communication

    Processes, Consequences, and Constructive Ways of Organizing
    Erscheinungsjahr 2010
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-135-85639-7
    Medium: eBook
    Format: EPUB
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    Cooren / Taylor / Van Every Communication as Organizing

    Empirical and Theoretical Explorations in the Dynamic of Text and Conversation
    1. Auflage 2006
    Verlag: Taylor & Francis Inc
    ISBN: 978-0-8058-5813-6
    Medium: Buch
    38,00 € (inkl. MwSt.)
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    Cooren / Taylor / Van Every Communication as Organizing

    Empirical and Theoretical Explorations in the Dynamic of Text and Conversation
    1. Auflage 2006
    Verlag: Taylor & Francis Inc
    ISBN: 978-0-8058-5812-9
    Medium: Buch
    79,50 € (inkl. MwSt.)
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    Vangelisti The Routledge Handbook of Family Communication

    3. Auflage 2021
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-48746-1
    Medium: Buch
    132,70 € (inkl. MwSt.)
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    Vangelisti The Routledge Handbook of Family Communication

    3. Auflage 2021
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-48903-8
    Medium: Buch
    303,90 € (inkl. MwSt.)
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    Thompson / Parrott / Nussbaum The Routledge Handbook of Health Communication

    2. New Auflage 2011
    Verlag: Taylor & Francis Ltd
    ISBN: 978-0-415-88315-3
    Medium: Buch
    105,50 € (inkl. MwSt.)
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    Thompson / Parrott / Nussbaum The Routledge Handbook of Health Communication

    2. New Auflage 2011
    Verlag: Taylor & Francis Ltd
    ISBN: 978-0-415-88314-6
    Medium: Buch
    224,50 € (inkl. MwSt.)
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    Vocate Intrapersonal Communication

    Different Voices, Different Minds
    Erscheinungsjahr 1994
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-1128-5
    Medium: Buch
    193,90 € (inkl. MwSt.)
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    Williams / Newton Visual Communication

    1. Auflage 2007
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-5065-9
    Medium: Buch
    136,50 € (inkl. MwSt.)
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    Williams / Newton Visual Communication

    1. Auflage 2007
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-5066-6
    Medium: Buch
    76,00 € (inkl. MwSt.)
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    Kalbfleisch Interpersonal Communication

    Evolving Interpersonal Relationships
    Erscheinungsjahr 1993
    Verlag: Taylor & Francis Inc
    ISBN: 978-0-8058-1260-2
    Medium: Buch
    83,00 € (inkl. MwSt.)
    Kurzfristig nicht lieferbar
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    Kalbfleisch Interpersonal Communication

    Evolving Interpersonal Relationships
    Erscheinungsjahr 1993
    Verlag: Psychology Press
    ISBN: 978-0-8058-1297-8
    Medium: Buch
    33,40 € (inkl. MwSt.)
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    Rubin / Palmgreen / Sypher Communication Research Measures

    A Sourcebook
    1. Auflage 2009
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-415-87146-4
    Medium: Buch
    101,40 € (inkl. MwSt.)
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    Bryant / Roskos-Ewoldsen / Cantor Communication and Emotion

    Essays in Honor of Dolf Zillmann
    Erscheinungsjahr 2003
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-5783-2
    Medium: Buch
    34,90 € (inkl. MwSt.)
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    Allen / Preiss / Gayle Interpersonal Communication Research

    Advances Through Meta-analysis
    Erscheinungsjahr 2001
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-3131-3
    Medium: Buch
    195,50 € (inkl. MwSt.)
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    Harris / Nelson Applied Organizational Communication

    3rd Auflage
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-5941-6
    Medium: Buch
    81,50 € (inkl. MwSt.)
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    Allen / Preiss / Gayle Interpersonal Communication Research

    Advances Through Meta-analysis
    Erscheinungsjahr 2001
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-3132-0
    Medium: Buch
    86,90 € (inkl. MwSt.)
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    Perloff The Dynamics of Persuasion

    Communication and Attitudes in the Twenty-First Century
    7. New Auflage 2020
    Verlag: Taylor & Francis Ltd
    ISBN: 978-0-367-18579-4
    Medium: Buch
    99,50 € (inkl. MwSt.)
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    Perloff The Dynamics of Persuasion

    Communication and Attitudes in the Twenty-First Century
    7. New Auflage 2020
    Verlag: Taylor & Francis Ltd
    ISBN: 978-0-367-18578-7
    Medium: Buch
    220,50 € (inkl. MwSt.)
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    Ragan / Wittenberg-Lyles / Goldsmith Communication as Comfort

    Multiple Voices in Palliative Care
    Erscheinungsjahr 2008
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-135-59753-5
    Medium: eBook
    Format: EPUB
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    61,99 € (inkl. MwSt.)
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    Ragan / Wittenberg-Lyles / Goldsmith Communication as Comfort

    Multiple Voices in Palliative Care
    Erscheinungsjahr 2008
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-135-59754-2
    Medium: eBook
    Format: PDF
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    Bryant / Roskos-Ewoldsen / Cantor Communication and Emotion

    Essays in Honor of Dolf Zillmann
    Erscheinungsjahr 2003
    Verlag: Taylor & Francis Inc
    ISBN: 978-0-8058-4032-2
    Medium: Buch
    126,50 € (inkl. MwSt.)
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    Roskos-Ewoldsen / Monahan Communication and Social Cognition

    Theories and Methods
    1. Auflage 2007
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-5355-1
    Medium: Buch
    181,20 € (inkl. MwSt.)
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    Roskos-Ewoldsen / Monahan Communication and Social Cognition

    Theories and Methods
    1. Auflage 2013
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-415-54108-4
    Medium: Buch
    71,40 € (inkl. MwSt.)
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    Ellis From Language To Communication

    2. New Auflage 1999
    Verlag: Taylor & Francis Inc
    ISBN: 978-0-8058-3031-6
    Medium: Buch
    47,50 € (inkl. MwSt.)
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    Socha / Stamp Parents, Children, and Communication

    Frontiers of Theory and Research
    Erscheinungsjahr 2013
    Verlag: Taylor & Francis
    ISBN: 978-1-136-68972-7
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    69,49 € (inkl. MwSt.)
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    Roskos-Ewoldsen / Monahan Communication and Social Cognition

    Theories and Methods
    Erscheinungsjahr 2009
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-135-60411-0
    Medium: eBook
    Format: EPUB
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    62,99 € (inkl. MwSt.)
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    Roskos-Ewoldsen / Monahan Communication and Social Cognition

    Theories and Methods
    1. Auflage 2009
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-135-60412-7
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    62,99 € (inkl. MwSt.)
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    Socha / Stamp Parents, Children, and Communication

    Frontiers of Theory and Research
    Erscheinungsjahr 2013
    Verlag: Taylor & Francis
    ISBN: 978-1-136-68971-0
    Medium: eBook
    Format: EPUB
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    69,49 € (inkl. MwSt.)
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    Canary / Dindia Sex Differences and Similarities in Communication

    2. Auflage 2006
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-5141-0
    Medium: Buch
    245,80 € (inkl. MwSt.)
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    Canary / Dindia Sex Differences and Similarities in Communication

    2. Auflage 2006
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-5142-7
    Medium: Buch
    80,20 € (inkl. MwSt.)
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    Hewes The Cognitive Bases of Interpersonal Communication

    Erscheinungsjahr 1995
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-0469-0
    Medium: Buch
    127,10 € (inkl. MwSt.)
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    Canary / Dindia Sex Differences and Similarities in Communication

    2. Auflage 2009
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-135-21681-8
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    76,49 € (inkl. MwSt.)
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    Canary / Dindia Sex Differences and Similarities in Communication

    2. Auflage 2009
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-135-21680-1
    Medium: eBook
    Format: EPUB
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    76,49 € (inkl. MwSt.)
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    Kalbfleisch / Cody Gender, Power, and Communication in Human Relationships

    Erscheinungsjahr 1995
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-1404-0
    Medium: Buch
    93,00 € (inkl. MwSt.)
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    Kalbfleisch / Cody Gender, Power, and Communication in Human Relationships

    Erscheinungsjahr 1995
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-1403-3
    Medium: Buch
    203,30 € (inkl. MwSt.)
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    Greene / Burleson Handbook of Communication and Social Interaction Skills

    Erscheinungsjahr 2003
    Verlag: Taylor & Francis Inc
    ISBN: 978-0-8058-3417-8
    Medium: Buch
    241,50 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Noor Al-Deen Cross-cultural Communication and Aging in the United States

    Erscheinungsjahr 1997
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-2294-6
    Medium: Buch
    190,30 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Masel-Walters / Wilkins / Walters Bad Tidings

    Communication and Catastrophe
    Erscheinungsjahr 1993
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-1414-9
    Medium: Buch
    61,80 € (inkl. MwSt.)
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    Greene Message Production

    Advances in Communication Theory
    Erscheinungsjahr 1997
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-2324-0
    Medium: Buch
    69,50 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Greene Message Production

    Advances in Communication Theory
    Erscheinungsjahr 1997
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-2323-3
    Medium: Buch
    196,30 € (inkl. MwSt.)
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    Richards Deceptive Advertising

    Behavioral Study of A Legal Concept
    1. Auflage 1990
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-0649-6
    Medium: Buch
    194,00 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Hollingshead / Poole Research Methods for Studying Groups and Teams

    A Guide to Approaches, Tools, and Technologies
    1. Auflage 2011
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-415-80632-9
    Medium: Buch
    190,70 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Hollingshead / Poole Research Methods for Studying Groups and Teams

    A Guide to Approaches, Tools, and Technologies
    1. Auflage 2011
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-415-80633-6
    Medium: Buch
    78,80 € (inkl. MwSt.)
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    Kimmel Rumors and Rumor Control

    A Manager's Guide to Understanding and Combatting Rumors
    1. Auflage 2003
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-3876-3
    Medium: Buch
    76,90 € (inkl. MwSt.)
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    Reynolds Rhetorical Memory and Delivery

    Classical Concepts for Contemporary Composition and Communication
    Erscheinungsjahr 1993
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-1293-0
    Medium: Buch
    56,80 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Perloff The Dynamics of Persuasion

    Communication and Attitudes in the 21st Century
    8th Auflage
    Verlag: Taylor & Francis Ltd (Sales)
    ISBN: 978-1-032-26819-4
    Medium: Buch
    183,50 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Perloff The Dynamics of Persuasion

    Communication and Attitudes in the 21st Century
    8th Auflage
    Verlag: Taylor & Francis
    ISBN: 978-1-032-26818-7
    Medium: Buch
    114,50 € (inkl. MwSt.)
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    Kimmel Rumors and Rumor Control

    A Manager's Guide to Understanding and Combatting Rumors
    1. Auflage 2003
    Verlag: Taylor & Francis Inc
    ISBN: 978-0-8058-3875-6
    Medium: Buch
    111,50 € (inkl. MwSt.)
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    Socha / Stamp Parents and Children Communicating with Society

    Managing Relationships Outside of the Home
    1. Auflage 2009
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-415-96487-6
    Medium: Buch
    193,00 € (inkl. MwSt.)
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    Socha / Stamp Parents and Children Communicating with Society

    Managing Relationships Outside of the Home
    1. Auflage 2009
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-415-96488-3
    Medium: Buch
    105,50 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Stafford Maintaining Long-Distance and Cross-Residential Relationships

    1. Auflage 2004
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-5165-6
    Medium: Buch
    57,60 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Stafford Maintaining Long-Distance and Cross-Residential Relationships

    1. Auflage 2004
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-5164-9
    Medium: Buch
    191,50 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Gunter Poor Reception

    Misunderstanding and Forgetting Broadcast News
    1. Auflage 1990
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-1010-3
    Medium: Buch
    137,50 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Berger Planning Strategic Interaction

    Attaining Goals Through Communicative Action
    1. Auflage 1997
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-2308-0
    Medium: Buch
    189,60 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Tracy Understanding Face-to-face Interaction

    Issues Linking Goals and Discourse
    Erscheinungsjahr 1991
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-0907-7
    Medium: Buch
    32,70 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    du Pré Humor and the Healing Arts

    A Multimethod Analysis of Humor Use in Health Care
    1. Auflage 1997
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-2648-7
    Medium: Buch
    58,30 € (inkl. MwSt.)
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    Shakespeare Aspects of Confused Speech

    A Study of Verbal Interaction Between Confused and Normal Speakers
    1. Auflage 1997
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-2808-5
    Medium: Buch
    42,90 € (inkl. MwSt.)
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    Valkenburg Children's Responses to the Screen

    A Media Psychological Approach
    1. Auflage 2004
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-4763-5
    Medium: Buch
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    Tolson Television Talk Shows

    Discourse, Performance, Spectacle
    Erscheinungsjahr 2001
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-3746-9
    Medium: Buch
    189,20 € (inkl. MwSt.)
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    Zillmann / Vorderer Media Entertainment

    The Psychology of Its Appeal
    Erscheinungsjahr 2000
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-3325-6
    Medium: Buch
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    Morris / Chenail The Talk of the Clinic

    Explorations in the Analysis of Medical and therapeutic Discourse
    Erscheinungsjahr 1995
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-1373-9
    Medium: Buch
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    McLaughlin / Cody / Read Explaining One's Self To Others

    Reason-giving in A Social Context
    Erscheinungsjahr 1992
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-0799-8
    Medium: Buch
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    Oliver / Raney / Bryant Media Effects

    Advances in Theory and Research
    4. Auflage 2019
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-138-59018-2
    Medium: Buch
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    Perloff Persuading People To Have Safer Sex

    Applications of Social Science To the Aids Crisis
    1. Auflage 2000
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-3380-5
    Medium: Buch
    60,60 € (inkl. MwSt.)
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    Oliver / Raney / Bryant Media Effects

    Advances in Theory and Research
    4. Auflage 2019
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-138-59022-9
    Medium: Buch
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    Perloff Persuading People To Have Safer Sex

    Applications of Social Science To the Aids Crisis
    1. Auflage 2000
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-3381-2
    Medium: Buch
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    du Pré Humor and the Healing Arts

    A Multimethod Analysis of Humor Use in Health Care
    1. Auflage 1997
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-2647-0
    Medium: Buch
    202,40 € (inkl. MwSt.)
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    Bryant / Vorderer Psychology of Entertainment

    1. Auflage 2006
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-5238-7
    Medium: Buch
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    Weaver / Tamborini Horror Films

    Current Research on Audience Preferences and Reactions
    Erscheinungsjahr 1996
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-1174-2
    Medium: Buch
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    Biocca Television and Political Advertising

    Volume I: Psychological Processes
    Erscheinungsjahr 1991
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-0655-7
    Medium: Buch
    190,90 € (inkl. MwSt.)
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    Brown / Steele / Walsh-Childers Sexual Teens, Sexual Media

    Investigating Media's Influence on Adolescent Sexuality
    Erscheinungsjahr 2001
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-3489-5
    Medium: Buch
    189,70 € (inkl. MwSt.)
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    Preiss / Gayle / Burrell Mass Media Effects Research

    Advances Through Meta-Analysis
    1. Auflage 2006
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-4998-1
    Medium: Buch
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    Burrell / Allen / Gayle Managing Interpersonal Conflict

    Advances through Meta-Analysis
    1. Auflage 2014
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-415-99917-5
    Medium: Buch
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    Vorderer / Wulff / Friedrichsen Suspense

    Conceptualizations, Theoretical Analyses, and Empirical Explorations
    1. Auflage 1996
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-1966-3
    Medium: Buch
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    Davies Fake, Fact, and Fantasy

    Children's Interpretations of Television Reality
    1. Auflage 1997
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-2046-1
    Medium: Buch
    195,60 € (inkl. MwSt.)
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    Weaver / Tamborini Horror Films

    Current Research on Audience Preferences and Reactions
    Erscheinungsjahr 1996
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-1173-5
    Medium: Buch
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    Burrell / Allen / Gayle Managing Interpersonal Conflict

    Advances through Meta-Analysis
    1. Auflage 2014
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-415-99918-2
    Medium: Buch
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    Bryant / Zillmann Responding To the Screen

    Reception and Reaction Processes
    Erscheinungsjahr 1991
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-1044-8
    Medium: Buch
    81,60 € (inkl. MwSt.)
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    Vorderer / Bryant Playing Video Games

    1. Auflage 2006
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-5321-6
    Medium: Buch
    189,50 € (inkl. MwSt.)
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    Whaley Explaining Illness

    Research, Theory, and Strategies
    Erscheinungsjahr 1999
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-3111-5
    Medium: Buch
    128,30 € (inkl. MwSt.)
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    Livingstone / Bovill Children and Their Changing Media Environment

    A European Comparative Study
    Erscheinungsjahr 2001
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-3498-7
    Medium: Buch
    196,50 € (inkl. MwSt.)
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    Livingstone / Bovill Children and Their Changing Media Environment

    A European Comparative Study
    Erscheinungsjahr 2001
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-3499-4
    Medium: Buch
    86,20 € (inkl. MwSt.)
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    Preiss / Gayle / Burrell Mass Media Effects Research

    Advances Through Meta-Analysis
    1. Auflage 2006
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-4999-8
    Medium: Buch
    92,40 € (inkl. MwSt.)
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    Potter / Bolls Psychophysiological Measurement and Meaning

    Cognitive and Emotional Processing of Media
    1. Auflage 2011
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-6286-7
    Medium: Buch
    189,60 € (inkl. MwSt.)
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    Bryant / Oliver Media Effects

    3. Auflage 2009
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-6449-6
    Medium: Buch
    186,50 € (inkl. MwSt.)
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    Bryant / Vorderer Psychology of Entertainment

    1. Auflage 2006
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-5237-0
    Medium: Buch
    240,50 € (inkl. MwSt.)
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    Zillmann / Vorderer Media Entertainment

    The Psychology of Its Appeal
    Erscheinungsjahr 2000
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-3324-9
    Medium: Buch
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    Olson Hollywood Planet

    Global Media and the Competitive Advantage of Narrative Transparency
    1. Auflage 1999
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-3230-3
    Medium: Buch
    17,80 € (inkl. MwSt.)
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    Potter An Analysis of Thinking and Research About Qualitative Methods

    1. Auflage 1996
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-1751-5
    Medium: Buch
    91,40 € (inkl. MwSt.)
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    Zillmann / Bryant / Huston Media, Children, and the Family

    Social Scientific, Psychodynamic, and Clinical Perspectives
    Erscheinungsjahr 1994
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-1415-6
    Medium: Buch
    70,70 € (inkl. MwSt.)
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    Brown / Steele / Walsh-Childers Sexual Teens, Sexual Media

    Investigating Media's Influence on Adolescent Sexuality
    Erscheinungsjahr 2001
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-3490-1
    Medium: Buch
    71,30 € (inkl. MwSt.)
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    Potter / Bolls Psychophysiological Measurement and Meaning

    Cognitive and Emotional Processing of Media
    1. Auflage 2011
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-415-99414-9
    Medium: Buch
    77,40 € (inkl. MwSt.)
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    Potter An Analysis of Thinking and Research About Qualitative Methods

    1. Auflage 1996
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-1750-8
    Medium: Buch
    203,50 € (inkl. MwSt.)
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    Valkenburg Children's Responses to the Screen

    A Media Psychological Approach
    1. Auflage 2004
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-4764-2
    Medium: Buch
    55,80 € (inkl. MwSt.)
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    Campbell Coherence, Continuity, and Cohesion

    Theoretical Foundations for Document Design
    1. Auflage 1994
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-1703-4
    Medium: Buch
    56,50 € (inkl. MwSt.)
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    Davies Fake, Fact, and Fantasy

    Children's Interpretations of Television Reality
    1. Auflage 1997
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-2047-8
    Medium: Buch
    57,40 € (inkl. MwSt.)
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