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Tadajewski / Brownlie Critical Marketing
1. Auflage 2008Verlag: John Wiley & SonsISBN: 978-0-470-51200-5Medium: Buch64,00 € (inkl. MwSt.)
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Tadajewski / Cluley New Directions in Critical Marketing Studies
Four-Volume SetVerlag: SAGE PUBNISBN: 978-1-4462-7326-5Medium: Buch1.065,50 € (inkl. MwSt.)
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Brownlie / Tadajewski Critical Marketing
Issues in Contemporary Marketing1. Auflage 2008Verlag: John Wiley & Sons IncISBN: 978-0-470-51198-5Medium: Buch61,90 € (inkl. MwSt.)
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Tadajewski / Jones Historical Research in Marketing Management
1. Auflage 2016Verlag: Taylor & Francis LtdISBN: 978-0-415-72463-0Medium: Buch138,50 € (inkl. MwSt.)
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Tadajewski / Jones Historical Research in Marketing Management
1. Auflage 2018Verlag: Taylor & Francis LtdISBN: 978-0-367-00215-2Medium: Buch44,00 € (inkl. MwSt.)
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Jones / Tadajewski Foundations of Marketing Thought
The Influence of the German Historical SchoolErscheinungsjahr 2017Verlag: CRC PressISBN: 978-1-317-29595-2Medium: eBookFormat: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)57,49 € (inkl. MwSt.)
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Jones / Tadajewski Foundations of Marketing Thought
The Influence of the German Historical SchoolErscheinungsjahr 2017Verlag: CRC PressISBN: 978-1-317-29596-9Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)57,49 € (inkl. MwSt.)
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Jones / Tadajewski The Routledge Companion to Marketing History
Erscheinungsjahr 2016Verlag: CRC PressISBN: 978-1-134-68868-5Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)60,49 € (inkl. MwSt.)
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Jones / Tadajewski The Routledge Companion to Marketing History
Erscheinungsjahr 2016Verlag: CRC PressISBN: 978-1-134-68875-3Medium: eBookFormat: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)60,49 € (inkl. MwSt.)
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Parsons / Maclaran / Tadajewski Nonprofit Marketing
Three-Volume SeVerlag: SAGE PUBNISBN: 978-1-84787-359-0Medium: Buch734,50 € (inkl. MwSt.)
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Jones / Tadajewski Foundations of Marketing Thought
The Influence of the German Historical School1. Auflage 2017Verlag: RoutledgeISBN: 978-1-138-18180-9Medium: Buch189,10 € (inkl. MwSt.)
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Jones / Tadajewski The Routledge Companion to Marketing History
1. Auflage 2016Verlag: Taylor & FrancisISBN: 978-0-415-71418-1Medium: Buch335,50 € (inkl. MwSt.)
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Brownlie / Hewer / Tadajewski Expanding Disciplinary Space: On the Potential of Critical Marketing
On the Potential of Critical Marketing1. Auflage 2013Verlag: Taylor & Francis LtdISBN: 978-0-415-81615-1Medium: Buch137,50 € (inkl. MwSt.)
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Jones / Tadajewski Foundations of Marketing Thought
The Influence of the German Historical School1. Auflage 2019Verlag: RoutledgeISBN: 978-0-367-87627-2Medium: Buch61,50 € (inkl. MwSt.)
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Jones / Tadajewski The Routledge Companion to Marketing History
1. Auflage 2019Verlag: Taylor & FrancisISBN: 978-0-367-86871-0Medium: Buch59,50 € (inkl. MwSt.)
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Maclaran / Saren / Tadajewski Marketing Theory
Three Volume SeVerlag: SAGE PUBNISBN: 978-1-84787-000-1Medium: Buch734,50 € (inkl. MwSt.)
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Brownlie / Hewer / Tadajewski Expanding Disciplinary Space: On the Potential of Critical Marketing
1. Auflage 2014Verlag: CRC PressISBN: 978-1-317-85022-9Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)52,49 € (inkl. MwSt.)
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Brownlie / Hewer / Tadajewski Expanding Disciplinary Space: On the Potential of Critical Marketing
1. Auflage 2014Verlag: CRC PressISBN: 978-1-317-85021-2Medium: eBookFormat: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)52,49 € (inkl. MwSt.)
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Stern / Tadajewski / Maclaran The SAGE Handbook of Marketing Theory
1. Auflage 2009Verlag: SAGE PublicationsISBN: 978-1-4462-0698-0Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark48,49 € (inkl. MwSt.)
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Tadajewski / Maclaran / Parsons Key Concepts in Critical Management Studies
1. Auflage 2011Verlag: SAGE PublicationsISBN: 978-1-4462-1022-2Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark48,49 € (inkl. MwSt.)
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Tadajewski / Maclaran / Parsons Key Concepts in Critical Management Studies
1. Auflage 2011Verlag: SAGE Publications LtdISBN: 978-1-84920-568-9Medium: Buch168,10 € (inkl. MwSt.)
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Maclaran / Saren / Stern The SAGE Handbook of Marketing Theory
1. Auflage 2013Verlag: SAGE Publications LtdISBN: 978-1-4462-7051-6Medium: Buch81,10 € (inkl. MwSt.)
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Maclaran / Saren / Stern The SAGE Handbook of Marketing Theory
1. Auflage 2009Verlag: SAGE Publications LtdISBN: 978-1-84787-505-1Medium: Buch189,40 € (inkl. MwSt.)
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Tadajewski / Maclaran / Parsons Key Concepts in Critical Management Studies
1. Auflage 2011Verlag: SAGE Publications LtdISBN: 978-1-84920-569-6Medium: Buch57,60 € (inkl. MwSt.)
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Tadajewski / Higgins / Denegri-Knott The Routledge Companion to Critical Marketing
1. Auflage 2018Verlag: Taylor & Francis LtdISBN: 978-1-138-64140-2Medium: Buch229,50 € (inkl. MwSt.)
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