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326  Treffer  für „Media Business and Innovation“


    Gershon Digital Media and Innovation

    Management and Design Strategies in Communication
    2. Auflage 2024
    Verlag: Taylor & Francis Ltd (Sales)
    ISBN: 978-1-032-27847-6
    Medium: Buch
    175,50 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Gershon Digital Media and Innovation

    Management and Design Strategies in Communication
    2. Auflage 2024
    Verlag: Taylor & Francis Ltd
    ISBN: 978-1-032-27846-9
    Medium: Buch
    45,50 € (inkl. MwSt.)
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    Gershon Digital Media and Innovation

    Management and Design Strategies in Communication
    1. Auflage 2016
    Verlag: Sage Publications, Inc
    ISBN: 978-1-4522-4141-8
    Medium: Buch
    98,00 € (inkl. MwSt.)
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    Gershon Media, Telecommunications, and Business Strategy

    2. Auflage 2013
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-415-51765-2
    Medium: Buch
    88,50 € (inkl. MwSt.)
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    Gershon Media, Telecommunications, and Business Strategy

    2. New Auflage 2013
    Verlag: Taylor & Francis Ltd
    ISBN: 978-0-415-51764-5
    Medium: Buch
    181,50 € (inkl. MwSt.)
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    van Kranenburg Innovation Policies in the European News Media Industry

    A Comparative Study
    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2017
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-83237-1
    Medium: Buch
    149,79 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    van Kranenburg Innovation Policies in the European News Media Industry

    A Comparative Study
    1. Auflage 2017
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-45202-9
    Medium: Buch
    149,79 € (inkl. MwSt.)
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    Karmasin / Koinig / Diehl Media and Change Management

    Creating a Path for New Content Formats, Business Models, Consumer Roles, and Business Responsibility
    1. Auflage 2022
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-86679-2
    Medium: Buch
    181,89 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Karmasin / Koinig / Diehl Media and Change Management

    Creating a Path for New Content Formats, Business Models, Consumer Roles, and Business Responsibility
    1. Auflage 2022
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-86682-2
    Medium: Buch
    181,89 € (inkl. MwSt.)
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    Wirtz Media Management

    Strategy, Business Models and Case Studies
    2. Auflage 2020
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-47915-2
    Medium: Buch
    117,69 € (inkl. MwSt.)
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    Böhm / Godulla Digital Disruption and Media Transformation

    How Technological Innovation Shapes the Future of Communication
    1. Auflage 2023
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-031-39939-8
    Medium: Buch
    106,99 € (inkl. MwSt.)
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    Wirtz Media Management

    Strategy, Business Models and Case Studies
    2. Auflage 2020
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-47912-1
    Medium: Buch
    160,49 € (inkl. MwSt.)
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    Stagni Dreamers Who Do: Intrapreneurship and Innovation in the Media World

    Erscheinungsjahr 2021
    Verlag: Egea Spa - Bocconi University Press
    ISBN: 978-88-313-2228-7
    Medium: Buch
    30,50 € (inkl. MwSt.)
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    Mühl-Benninghaus / Friedrichsen Handbook of Social Media Management

    Value Chain and Business Models in Changing Media Markets
    1. Auflage 2013
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-642-28896-8
    Medium: Buch
    213,99 € (inkl. MwSt.)
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    Mühl-Benninghaus / Friedrichsen Handbook of Social Media Management

    Value Chain and Business Models in Changing Media Markets
    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2013
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-662-52194-6
    Medium: Buch
    213,99 € (inkl. MwSt.)
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    Franz / Howaldt / Hochgerner Challenge Social Innovation

    Potentials for Business, Social Entrepreneurship, Welfare and Civil Society
    2012
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-642-44442-5
    Medium: Buch
    192,59 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Franz / Howaldt / Hochgerner Challenge Social Innovation

    Potentials for Business, Social Entrepreneurship, Welfare and Civil Society
    2012
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-642-32878-7
    Medium: Buch
    192,59 € (inkl. MwSt.)
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    Hang Media Corporate Entrepreneurship

    Theories and Cases
    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2016
    Verlag: Springer Nature Singapore
    ISBN: 978-981-10-9533-7
    Medium: Buch
    53,49 € (inkl. MwSt.)
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    Brown / Lowe Managing Media Firms and Industries

    What's So Special About Media Management?
    1. Auflage 2016
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-08514-2
    Medium: Buch
    160,49 € (inkl. MwSt.)
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    Brown / Lowe Managing Media Firms and Industries

    What's So Special About Media Management?
    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2016
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-36339-4
    Medium: Buch
    160,49 € (inkl. MwSt.)
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    Hang Media Corporate Entrepreneurship

    Theories and Cases
    1. Auflage 2016
    Verlag: Springer Nature Singapore
    ISBN: 978-981-10-2121-3
    Medium: Buch
    53,49 € (inkl. MwSt.)
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    Altmeppen / van Loon / Hollifield Value-Oriented Media Management

    Decision Making Between Profit and Responsibility
    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2017
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-84544-9
    Medium: Buch
    139,09 € (inkl. MwSt.)
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    Altmeppen / van Loon / Hollifield Value-Oriented Media Management

    Decision Making Between Profit and Responsibility
    1. Auflage 2017
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-51006-4
    Medium: Buch
    139,09 € (inkl. MwSt.)
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    Kamalipour / Friedrichsen Digital Transformation in Journalism and News Media

    Media Management, Media Convergence and Globalization
    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2017
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-80216-9
    Medium: Buch
    192,59 € (inkl. MwSt.)
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    Kamalipour / Friedrichsen Digital Transformation in Journalism and News Media

    Media Management, Media Convergence and Globalization
    1. Auflage 2017
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-27785-1
    Medium: Buch
    192,59 € (inkl. MwSt.)
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