Buch, Englisch, 384 Seiten, Format (B × H): 180 mm x 254 mm, Gewicht: 839 g
Delivering Music in the 21st Century
Buch, Englisch, 384 Seiten, Format (B × H): 180 mm x 254 mm, Gewicht: 839 g
ISBN: 978-0-415-87560-8
Verlag: Taylor & Francis
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Geisteswissenschaften Musikwissenschaft Musikwissenschaft Allgemein Musikalische Akustik, Tontechnik, Musikaufnahme
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Medien-, Informations und Kommunikationswirtschaft Musikindustrie
- Geisteswissenschaften Musikwissenschaft Musikwissenschaft Allgemein Musikindustrie
Weitere Infos & Material
Preface, Acknowledgments, 1. The Entertainment Industry and the Music Business, 2. Understanding the Music and Recording Business, 3. Copyright Basics in the Music Business, 4. Music Copyrights, 5. Sound Recording Copyrights, 6. Music Publishing: The First Stream, 7. Live Entertainment: The Second Stream, 8. Recordings: The Main Stream, 9. The A&R Function, 10. The Production Function, 11. The Marketing Function: Product and Price, 12. The Marketing Function: Promotion and Place, 13. The Global Music and Recording Business, Glossary, Appendix: Internet Resources, Notes, Index