Letting Go of the Words | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 368 Seiten

Reihe: Interactive Technologies

Letting Go of the Words

Writing Web Content that Works

E-Book, Englisch, 368 Seiten

Reihe: Interactive Technologies

ISBN: 978-0-12-385931-0
Verlag: Elsevier Trade Monographs
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)



Web site design and development continues to become more sophisticated. An important part of this maturity originates with well-laid-out and well-written content. Ginny Redish is a world-renowned expert on information design and how to produce clear writing in plain language for the web. All of the invaluable information that she shared in the first edition is included with numerous new examples. New information on content strategy for web sites, search engine optimization (SEO), and social media make this once again the only book you need to own to optimize your writing for the web.
New material on content strategy, search engine optimization, and social mediaLots of new and updated examplesMore emphasis on new hardware like tablets, iPads, and iPhones
Letting Go of the Words jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.