E-Book, Englisch, Band 23, 362 Seiten
Willnat / Aw Social Media, Culture and Politics in Asia
1. Auflage 2013
ISBN: 978-1-4539-1241-6
Verlag: Peter Lang
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
E-Book, Englisch, Band 23, 362 Seiten
Reihe: Frontiers in Political Communication
ISBN: 978-1-4539-1241-6
Verlag: Peter Lang
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Medienwissenschaften Medien & Gesellschaft, Medienwirkungsforschung
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften Kommunikation & Medien in der Politik
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften Digitale Medien, Internet, Telekommunikation
Weitere Infos & Material
Contents: Lars Willnat/Annette Aw: Social Media, Culture, and Politics in Asia – Jason Martin: Social Media and Political Participation: Review of the Literature – Lu Wei: Social Media and Political Participation in China – Francis Lee: Hong Kong: Social Media and Political Participation in a 'Protest Society' – Tsung-Jen Shih: Social Media and Political Participation in Taiwan – Jihyang Choi/Jae Woong Shim: New Media and Participatory Politics: The Case of South Korea – Toshio Takeshita/Shinichi Saito/Tetsuro Inaba: Social Media and Political Participation in Japan – Ezhar Tamam/Md. Salleh Hassan/Zohair Sabaghpour Azarian: Social Media and Political Participation in Malaysia – Cherian George/Xiaoming Hao/Nainan Wen: Social Media and Political Participation in Singapore – Smith Boonchutima/Shuo Tang: Social Media and Political Participation in Thailand – Usha Raman/Roshni Verghese: India Youth and Social Media: Modes of Engagement? – Lars Willnat: Social Media and Political Participation in Nine Asian Nations.