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    Miller StoryBrand

    Wie Sie mit starken Geschichten Ihre Kunden überzeugen
    1. Auflage 2020
    Verlag: Franz Vahlen
    ISBN: 978-3-8006-6163-3
    Medium: Buch
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    Deutscher Fachverlag GmbH Horizont

    Zeitung für Marketing, Werbung und Medien
    Verlag: Deutscher Fachverlag
    ISSN: 01757989
    Medium: Zeitschrift
    Jahresabo Inland
    426,93 € (inkl. MwSt.)
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    Kombi-Abonnenten Print + Online Inland
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    Jim Heimann. 20th Century Food & Beverages Ads

    Erscheinungsjahr 2018
    Verlag: TASCHEN
    ISBN: 978-3-8365-6653-7
    Medium: Buch
    14,99 € (inkl. MwSt.)
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    Hackley Advertising and Promotion

    Third Auflage
    Verlag: SAGE PUBN
    ISBN: 978-1-4462-8072-0
    Medium: Buch
    59,00 € (inkl. MwSt.)
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    Roberts Consumer Culture, Branding and Identity in the New Russia

    From Five-year Plan to 4x4
    1. Auflage 2021
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-34063-6
    Medium: Buch
    61,40 € (inkl. MwSt.)
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    Lowe Fashion Brand Management

    Plan, Scale and Market a Successful Fashion Business
    1. Auflage 2023
    Verlag: Kogan Page
    ISBN: 978-1-3986-0902-0
    Medium: Buch
    167,60 € (inkl. MwSt.)
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    Mizrahi Hispanic Market Power

    America's Business Growth Engine
    1. Auflage 2023
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-39234-9
    Medium: Buch
    172,80 € (inkl. MwSt.)
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    Holtzhausen / Fullerton / Lewis Principles of Strategic Communication

    1. Auflage 2021
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-43247-8
    Medium: Buch
    215,00 € (inkl. MwSt.)
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    Feroz / Khan / Sponder Digital Analytics for Marketing

    2. Auflage 2024
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-45792-1
    Medium: Buch
    258,30 € (inkl. MwSt.)
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    Fennis / Stroebe The Psychology of Advertising

    4. Auflage 2025
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-62131-9
    Medium: Buch
    204,20 € (inkl. MwSt.)
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    Kelley / Sheehan / Dobias Advertising Media Planning

    A Brand Management Approach
    5. Auflage 2022
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-19215-4
    Medium: Buch
    76,40 € (inkl. MwSt.)
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    Kim Social Media Campaigns

    Strategies for Public Relations and Marketing
    2. Auflage 2020
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-89629-4
    Medium: Buch
    199,30 € (inkl. MwSt.)
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    Coombs / Harker Strategic Sport Communication

    Traditional and Transmedia Strategies for a Global Sports Market
    1. Auflage 2021
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-90299-5
    Medium: Buch
    189,20 € (inkl. MwSt.)
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    Blakeman Advertising Design by Medium

    A Visual and Verbal Approach
    1. Auflage 2022
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-18359-6
    Medium: Buch
    114,40 € (inkl. MwSt.)
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    Miles Interactive Marketing

    Revolution or Rhetoric?
    1. Auflage 2014
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-138-00882-3
    Medium: Buch
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    Caton Advertising Explained (RLE Advertising)

    Erscheinungsjahr 2013
    Verlag: Taylor & Francis
    ISBN: 978-1-136-66426-7
    Medium: eBook
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    Kerrigan Film Marketing

    2. Auflage 2017
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-317-74705-5
    Medium: eBook
    Format: PDF
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    68,49 € (inkl. MwSt.)
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    Firestone The Economic Implications of Advertising (RLE Advertising)

    Erscheinungsjahr 2013
    Verlag: Taylor & Francis
    ISBN: 978-1-136-67014-5
    Medium: eBook
    Format: PDF
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    Saad The Evolutionary Bases of Consumption

    Erscheinungsjahr 2012
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-135-60824-8
    Medium: eBook
    Format: EPUB
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    Keeler / Haase The Advertising Agency (RLE Marketing)

    Procedure and Practice
    Erscheinungsjahr 2014
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-317-63855-1
    Medium: eBook
    Format: EPUB
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    Witt / Baird Gen Z Frequency

    How Brands Tune in and Build Credibility
    1. Auflage 2021
    Verlag: Kogan Page
    ISBN: 978-1-3986-9347-0
    Medium: Buch
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    Bhatta International Dictionary of Public Management and Governance

    Erscheinungsjahr 2015
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-317-46756-4
    Medium: eBook
    Format: EPUB
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    Turnbull Absolute Essentials of Advertising

    1. Auflage 2024
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-00768-7
    Medium: Buch
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    Butterfield Excellence in Advertising

    2. Auflage 2016
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-138-17166-4
    Medium: Buch
    203,00 € (inkl. MwSt.)
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    Kratoska Asian Labor in the Wartime Japanese Empire: Unknown Histories

    Unknown Histories
    1. Auflage 2005
    Verlag: Taylor & Francis Ltd
    ISBN: 978-0-7656-1263-2
    Medium: Buch
    42,00 € (inkl. MwSt.)
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    Bhatta International Dictionary of Public Management and Governance

    1. Auflage 2005
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-7656-1261-8
    Medium: Buch
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    Dietrich The George W. Bush Foreign Policy Reader

    : Presidential Speeches with Commentary
    1. Auflage 2005
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-7656-1557-2
    Medium: Buch
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    Wiewel / Knaap Partnerships for Smart Growth

    University-Community Collaboration for Better Public Places
    1. Auflage 2005
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-7656-1560-2
    Medium: Buch
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    Karklins The System Made Me Do it

    Corruption in Post-communist Societies
    1. Auflage 2005
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-7656-1634-0
    Medium: Buch
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    Hill / Lamberton / Swartz Mapping Out Marketing

    Navigation Lessons from the Ivory Trenches
    1. Auflage 2018
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-138-08223-6
    Medium: Buch
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    Esmaeilpour / Shabani Nashtaee Food Advertising and Childhood Obesity

    Examining Food Type, Brand Mascot Physique, Health Message, and Media
    1. Auflage 2021
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-17565-2
    Medium: Buch
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    Alozie Advertising in Developing and Emerging Countries

    The Economic, Political and Social Context
    Neuauflage 2011
    Verlag: Taylor & Francis Ltd
    ISBN: 978-0-566-09174-2
    Medium: Buch
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    Iglesias / Ind / Schultz The Routledge Companion to Corporate Branding

    1. Auflage 2022
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-47663-2
    Medium: Buch
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    Kelley / Bartel Sheehan Advertising Management in a Digital Environment

    Text and Cases
    1. Auflage 2021
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-62074-5
    Medium: Buch
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    Rydén / Hossain / Kottika Social Media Storms

    Empowering Leadership Beyond Crisis Management
    1. Auflage 2021
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-42527-2
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    Kolster The Hero Trap

    How to Win in a Post-Purpose Market by Putting People in Charge
    1. Auflage 2020
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-24269-5
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    Riviezzo / Garofano / Napolitano Corporate Heritage Marketing

    Using the Past as a Strategic Asset
    1. Auflage 2021
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-76499-9
    Medium: Buch
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    Cope / Mayell Creativity in PR and Communications

    Concepts and Practices for Innovation
    1. Auflage 2025
    Verlag: Kogan Page
    ISBN: 978-1-3986-2085-8
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    Sims / Quatro Leadership

    Succeeding in the Private, Public, and Not-for-profit Sectors
    1. Auflage 2005
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-7656-1429-2
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    Berman The Blueprint for Strategic Advertising

    How Critical Thinking Builds Successful Campaigns
    1. Auflage 2016
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-7656-4658-3
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    Crawford / Dickenson The Routledge Companion to the History of Advertising

    1. Auflage 2025
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-27246-7
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    Mullin Promotional Marketing

    2. Auflage 2018
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8153-5995-1
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    Bruhn Sponsoring

    Unternehmen als Mäzene und Sponsoren
    1987
    Verlag: Gabler Verlag
    ISBN: 978-3-409-13913-7
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    Neske Gabler Lexikon Werbung

    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 1983
    Verlag: Gabler Verlag
    ISBN: 978-3-409-99111-7
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    Karpi¿ska-Krakowiak / Karpinska-Krakowiak Anthropomorphism and Animism in Advertising

    Persuasive Tactics and the Influence on Consumer Behavior
    1. Auflage 2025
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-041-10884-9
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    Benito Branded Content and Entertainment in Advertising

    A Theoretical and Empirical Study of Creative Advertising Practices
    1. Auflage 2023
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-31641-3
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    Schweiger Mediaselektion - Daten und Modelle

    1975
    Verlag: Gabler Verlag
    ISBN: 978-3-409-36491-1
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    Zöller Werben

    Nicht so - sondern so!
    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 1955
    Verlag: Gabler Verlag
    ISBN: 978-3-663-01017-3
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    Baisya Strategic Brand Management

    Surviving the Competitive Environment
    1. Auflage 2026
    Verlag: Taylor & Francis Ltd
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    Siegert / Brecheis Werbung in der Medien- und Informationsgesellschaft

    Eine kommunikationswissenschaftliche Einführung
    3., vollständig überarbeitete und erweiterte Auflage 2017
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-658-15884-2
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    Nöcker Agenturauswahl

    Der Weg zur richtigen Kommunikationsagentur
    2015
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-658-07335-0
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    Behrens / Neumaier / Esch Gabler Lexikon Werbung

    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2001
    Verlag: Gabler Verlag
    ISBN: 978-3-322-82857-6
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    Guder Arzneimittelanzeigen in Fach- und Publikumspresse

    Eine systemtheoretische und textsortenlinguistische Differenzierung
    1. Auflage 2020
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-658-29515-8
    Medium: Buch
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    Capaul / Schwitter Let’s Link!

    Kunden gewinnen mit Social Selling und Storytelling auf LinkedIn
    1. Auflage 2021
    Verlag: Versus
    ISBN: 978-3-03909-311-3
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    Jugenheimer / Kelley / Hudson Advertising and Public Relations Research

    2. Auflage 2015
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-138-12748-7
    Medium: Buch
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    Xuan The Effects of Social Media Advertising in China

    Theory, Practices and Implications
    1. Auflage 2024
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-31619-2
    Medium: Buch
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    Sark Branding Berlin

    From Division to the Cultural Capital of Europe
    1. Auflage 2024
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-51604-2
    Medium: Buch
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    Wiktor / Sanak-Kosmowska Information Asymmetry in Online Advertising

    1. Auflage 2021
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-65212-8
    Medium: Buch
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    kommunikationsmanager

    Das Magazin für Entscheider in Kommunikation und Marketing
    Verlag: F.A.Z.-Institutfür Management-, Markt-und Medieninformationen
    ISSN: 25120271
    Medium: Zeitschrift
    Jahresabo Inland
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    Faßmann / Moss Instagram als Marketing-Kanal

    Die Positionierung ausgewählter Social-Media-Plattformen
    1. Auflage 2016
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-658-14348-0
    Medium: Buch
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    W&V

    Werben & Verkaufen
    Verlag: Ebner Media Group
    ISSN: 00429538
    Medium: Zeitschrift
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    Kombi-Abonnenten Print + Online Inland
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    Studenten, Schüler, Ausbildung, Weiterbildung - Print + Online
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    Anton Die Ziele der Werbung in Theorie und Praxis

    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 1973
    Verlag: Gabler Verlag
    ISBN: 978-3-409-36431-7
    Medium: Buch
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    Schudson Advertising, The Uneasy Persuasion (RLE Advertising)

    Its Dubious Impact on American Society
    1. Auflage 2013
    Verlag: Taylor & Francis
    ISBN: 978-1-136-66818-0
    Medium: eBook
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    Gill Advertising and Psychology (RLE Advertising)

    Erscheinungsjahr 2013
    Verlag: Taylor & Francis
    ISBN: 978-1-136-66370-3
    Medium: eBook
    Format: PDF
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    Dhar / Thomson A Marketer's Guide to Digital Advertising

    Transparency, Metrics, and Money
    1. Auflage 2023
    Verlag: Kogan Page
    ISBN: 978-1-3986-0967-9
    Medium: eBook
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    Spoo Bankenwerbung

    1969
    Verlag: Gabler Verlag
    ISBN: 978-3-663-00425-7
    Medium: Buch
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    Destrée / Opsomer / Roskam Utopias in Ancient Thought

    1. Auflage 2021
    Verlag: De Gruyter
    ISBN: 978-3-11-073341-9
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    Hill / Lamberton / Swartz Mapping Out Marketing

    Navigation Lessons from the Ivory Trenches
    1. Auflage 2018
    Verlag: Taylor & Francis
    ISBN: 978-1-351-62252-3
    Medium: eBook
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    Alozie Marketing in Developing Countries

    Nigerian Advertising in a Global and Technological Economy
    Erscheinungsjahr 2009
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-135-69694-8
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    Kelley / Jugenheimer Advertising Account Planning

    Planning and Managing an IMC Campaign
    3. New Auflage 2014
    Verlag: Taylor & Francis Ltd
    ISBN: 978-0-7656-4035-2
    Medium: Buch
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    Medcalf Advertising the Black Stuff in Ireland 1959-1999

    Increments of change
    1. Auflage 2020
    Verlag: Peter Lang
    ISBN: 978-1-78997-347-1
    Medium: eBook
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    Jenkins The Convergence Crisis

    An Impending Paradigm Shift in Advertising
    1. Auflage 2014
    Verlag: Peter Lang
    ISBN: 978-1-4539-1489-2
    Medium: eBook
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    Witt / Baird The Gen Z Frequency

    How Brands Tune In and Build Credibility
    1. Auflage 2018
    Verlag: Kogan Page
    ISBN: 978-0-7494-8249-7
    Medium: eBook
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    Johnston Real Fantasies

    Edward Steichen's Advertising Photography
    Nachdruck 2020
    Verlag: De Gruyter
    ISBN: 978-0-520-32131-1
    Medium: eBook
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    Ståhlberg / Maila Shopper Marketing

    How to Increase Purchase Decisions at the Point of Sale
    2. Auflage 2012
    Verlag: Kogan Page
    ISBN: 978-0-7494-6472-1
    Medium: eBook
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    Rachabattuni / Rao Audiovisual Translation in India

    Trends and Practices
    1. Auflage 2024
    Verlag: Routledge India
    ISBN: 978-1-032-84965-2
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    Baker Advertising and a Democratic Press

    Course Book
    Verlag: De Gruyter
    ISBN: 978-1-4008-6355-6
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    Du Plessis Advertised Mind

    Groundbreaking Insights Into How Our Brains Respond to Advertising
    1. Auflage 2008
    Verlag: Kogan Page
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    Mogaji Introduction to Advertising

    Understanding and Managing the Advertising Process
    1. Auflage 2021
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-44199-9
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    Frederick Masters of Advertising Copy (RLE Marketing)

    1. Auflage 2015
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-138-99569-7
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    Patten How to Market Your Business

    A Practical Guide to Advertising, PR, Selling and Direct and Online Marketing
    6. Revised Auflage 2008
    Verlag: Kogan Page Ltd
    ISBN: 978-0-7494-5145-5
    Medium: Buch
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    Graakjaer Analyzing Music in Advertising

    Television Commercials and Consumer Choice
    1. Auflage 2014
    Verlag: Routledge
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    Meichle Gebrauchsanweisung für Werbeagenturen

    100 Einsichten, die Werber weiterbringen
    1. Auflage 2016
    Verlag: Haufe
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    Schlütz / Zurstiege Sozialität und Werbung

    Erscheinungsjahr 2016
    Verlag: Herbert von Halem Verlag
    ISBN: 978-3-86962-199-9
    Medium: Buch
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    Yaverbaum Public Relations for Dummies

    3rd Auflage
    Verlag: Wiley
    ISBN: 978-1-394-28487-0
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    Stoffers Agiles Krankenhaus-Marketing

    1. Auflage 2020
    Verlag: MWV Medizinisch Wissenschaftliche Verlagsgesellschaft
    ISBN: 978-3-95466-514-3
    Medium: Buch
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    Häusel / Henzler Buyer Personas

    Wie man seine Zielgruppen erkennt und begeistert
    1. Auflage 2018
    Verlag: Haufe
    ISBN: 978-3-648-10396-8
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    Perloff The Dynamics of Persuasion

    Communication and Attitudes in the Twenty-First Century
    7. New Auflage 2020
    Verlag: Taylor & Francis Ltd
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    Blenski Werbung, die Sie sich sparen können

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    1. Auflage 2020
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    Sonderup How Not to Hate Advertising

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    1. Auflage 2025
    Verlag: Routledge
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    Sonderup How Not to Hate Advertising

    A Creative's Guide to A Long and (Dare I Say) Happy Career in A Remarkably Silly Industry
    1. Auflage 2025
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-61564-6
    Medium: Buch
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    Mylluks Bildkommunikation in Facebook-Werbeanzeigen. So gestalten IT-Unternehmen Anzeigenbilder

    1. Auflage 2017
    Verlag: Diplomica Verlag
    ISBN: 978-3-96146-015-1
    Medium: eBook
    Format: PDF
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    Barker Complete Copywriter

    The Definitive Guide to Marketing with Words
    1. Auflage 2025
    Verlag: Kogan Page
    ISBN: 978-1-3986-1355-3
    Medium: Buch
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    Edler Werbetheorie und Werbeentscheidung

    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 1966
    Verlag: Gabler Verlag
    ISBN: 978-3-663-04022-4
    Medium: Buch
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    Hachtmann Crisis Response Advertising

    Insights and Implications from COVID-19
    1. Auflage 2023
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-28889-5
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    Mullin Promotional Marketing

    Second Edition
    2. Auflage 2018
    Verlag: Taylor & Francis
    ISBN: 978-1-351-34126-4
    Medium: eBook
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    Florin / Vonderau / Zimmermann Advertising and the Transformation of Screen Cultures

    Erscheinungsjahr 2021
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-94-6298-915-3
    Medium: Buch
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    Meyers A Word from Our Sponsor

    Admen, Advertising, and the Golden Age of Radio
    1. Auflage 2013
    Verlag: De Gruyter
    ISBN: 978-0-8232-5377-7
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    Pulido / Muñiz Velázquez The Routledge Handbook of Positive Communication

    Contributions of an Emerging Community of Research on Communication for Happiness and Social Change
    1. Auflage 2018
    Verlag: Taylor & Francis Ltd
    ISBN: 978-1-138-63327-8
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    Medcalf Advertising the Black Stuff in Ireland 1959-1999

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    1. Auflage 2020
    Verlag: Peter Lang
    ISBN: 978-1-78997-346-4
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