Buch, Englisch, 212 Seiten, Paperback, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 332 g
Developing the Craft of Thinking for a High Technology Corporation
Buch, Englisch, 212 Seiten, Paperback, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 332 g
ISBN: 978-1-4419-3613-4
Verlag: Springer US
Zielgruppe
Professional/practitioner
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Technische Wissenschaften Technik Allgemein Betriebswirtschaft für Ingenieure
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Forschung & Entwicklung (F&E), Innovation
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Fertigungsindustrie Spitzentechnologiesektor
- Technische Wissenschaften Technik Allgemein Technik: Allgemeines
Weitere Infos & Material
The Problem.- Organized But Dysfunctional.- The Awareness of the Engineering Organization.- Marketing's Choice and Decision Making vs - Engineering Planning.- Differentiation is Not a Concept, But a Phenomenon.- We Relate Before We Differentiate.- Contexts Can Undifferentiate a Product!- The Semiconductor Company Context.- A Glimpse at the Marketing Context.- The Context of Execution.- The Semiconductor Value Chain.- The Product Definition Context.- The Economics Context.- The Customer Context.- The Design-In.- The Requirements Craft.- Manage Expectations.- The Execution Mindset.- Overcoming Technology-Centric View.- Marketing is Organized Decision Making.