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Marktforschung

184  Treffer  für „Design“


    Bolton / Brace Questionnaire Design

    How to Plan, Structure and Write Survey Material for Effective Market Research
    5. Auflage 2022
    Verlag: Kogan Page
    ISBN: 978-1-3986-0412-4
    Medium: Buch
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    Bolton / Brace Questionnaire Design

    How to Plan, Structure and Write Survey Material for Effective Market Research
    5. Auflage 2022
    Verlag: Kogan Page
    ISBN: 978-1-3986-0414-8
    Medium: Buch
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    Bolton / Brace Questionnaire Design

    How to Plan, Structure and Write Survey Material for Effective Market Research
    5. Auflage 2022
    Verlag: Kogan Page
    ISBN: 978-1-3986-0413-1
    Medium: eBook
    Format: EPUB
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    Bevolo / Gofman Premium by Design

    How to Understand, Design and Market High End Products
    Neuauflage 2011
    Verlag: Taylor & Francis Ltd
    ISBN: 978-1-4094-1890-0
    Medium: Buch
    105,50 € (inkl. MwSt.)
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    Young / Freytag Collaborative Research Design

    Working with Business for Meaningful Findings
    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2018
    Verlag: Springer Nature Singapore
    ISBN: 978-981-13-5291-1
    Medium: Buch
    171,19 € (inkl. MwSt.)
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    Freytag / Evald / Young Collaborative Research Design

    Working with Business for Meaningful Results
    2. Auflage 2024
    Verlag: Springer Nature Switzerland
    ISBN: 978-3-031-70148-1
    Medium: Buch
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    Foroudi Corporate Brand Design

    Developing and Managing Brand Identity
    1. Auflage 2021
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-51502-7
    Medium: Buch
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    Batra / Seifert / Brei The Psychology of Design

    Creating Consumer Appeal
    1. Auflage 2015
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-7656-4759-7
    Medium: Buch
    190,10 € (inkl. MwSt.)
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    Batra / Seifert / Brei The Psychology of Design

    Creating Consumer Appeal
    Erscheinungsjahr 2015
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-317-50210-4
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    74,99 € (inkl. MwSt.)
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    Batra / Seifert / Brei The Psychology of Design

    Creating Consumer Appeal
    1. Auflage 2015
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-7656-4760-3
    Medium: Buch
    77,60 € (inkl. MwSt.)
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    Batra / Seifert / Brei The Psychology of Design

    Creating Consumer Appeal
    Erscheinungsjahr 2015
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-317-50209-8
    Medium: eBook
    Format: EPUB
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    Alexander / Quartier / Münster The Future of Retail and Service Design

    Sustainable, Phygital, and Community
    1. Auflage 2025
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-83016-2
    Medium: Buch
    202,40 € (inkl. MwSt.)
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    Doppler / Steffen Einführung in die Qualitative Marktforschung

    Design - Datengewinnung - Datenauswertung
    1. Auflage 2019
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-658-25107-9
    Medium: Buch
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    GONCALVES Market Research and Analysis

    Methods, Design and Data
    1. Auflage 2024
    Verlag: De Gruyter
    ISBN: 978-1-5015-2288-8
    Medium: Buch
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    Wirtz Multichannel Marketing

    Strategy - Design - Digital Technology
    2024
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-658-44674-1
    Medium: Buch
    128,39 € (inkl. MwSt.)
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    Marsh User Research

    Improve Product and Service Design and Enhance Your UX Research
    2. Auflage 2022
    Verlag: Kogan Page
    ISBN: 978-1-3986-0357-8
    Medium: Buch
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    Marsh User Research

    Improve Product and Service Design and Enhance Your UX Research
    2. Auflage 2022
    Verlag: Kogan Page
    ISBN: 978-1-3986-0360-8
    Medium: Buch
    122,60 € (inkl. MwSt.)
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    Marsh User Research

    Improve Product and Service Design and Enhance Your UX Research
    3. Auflage 2025
    Verlag: Kogan Page
    ISBN: 978-1-3986-2508-2
    Medium: eBook
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    Marsh User Research

    Improve Product and Service Design and Enhance Your UX Research
    3rd Auflage
    Verlag: Kogan Page
    ISBN: 978-1-3986-2507-5
    Medium: Buch
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    Marsh User Research

    Improve Product and Service Design and Enhance Your UX Research
    3. Revised Auflage 2025
    Verlag: Kogan Page Ltd
    ISBN: 978-1-3986-2509-9
    Medium: Buch
    120,50 € (inkl. MwSt.)
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    Marsh User Research

    Improve Product and Service Design and Enhance Your UX Research
    2. Auflage 2022
    Verlag: Kogan Page
    ISBN: 978-1-3986-0358-5
    Medium: eBook
    Format: EPUB
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
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    Kirchem / Stadelmann / Pufahl CRM Goes Digital

    Design and Use of Digital Customer Interface in Marketing, Sales and Service
    2024
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-658-45797-6
    Medium: Buch
    96,29 € (inkl. MwSt.)
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    Kusume / Gridley Brand Romance

    Using the Power of High Design to Build a Lifelong Relationship with Your Audience
    2013. Auflage 2013
    Verlag: Palgrave MacMillan UK
    ISBN: 978-1-137-36900-0
    Medium: Buch
    53,49 € (inkl. MwSt.)
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    Kusume / Gridley Brand Romance

    Using the Power of High Design to Build a Lifelong Relationship with Your Audience
    2013. Auflage 2013
    Verlag: Palgrave MacMillan UK
    ISBN: 978-1-349-47481-3
    Medium: Buch
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    Gage / Murrell User Experience Research

    Discover What Customers Really Want
    1. Auflage 2022
    Verlag: Wiley
    ISBN: 978-1-119-88421-7
    Medium: Buch
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    Addis Engaging Brands

    A Customer-Centric Approach for Superior Experiences
    1. Auflage 2020
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-138-58701-4
    Medium: Buch
    56,50 € (inkl. MwSt.)
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    Mandlik / Kalkar / Singh Advanced Research Methodologies and Practices

    1. Auflage 2025
    Verlag: Routledge India
    ISBN: 978-1-003-86318-2
    Medium: Buch
    63,20 € (inkl. MwSt.)
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    Mandlik / Kalkar / Singh Advanced Research Methodologies and Practices

    1. Auflage 2025
    Verlag: Routledge India
    ISBN: 978-1-003-86316-8
    Medium: Buch
    203,70 € (inkl. MwSt.)
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    Nuttavuthisit Qualitative Consumer and Marketing Research

    The Asian Perspectives and Practices
    1. Auflage 2019
    Verlag: Springer Nature Singapore
    ISBN: 978-981-13-6141-8
    Medium: Buch
    85,59 € (inkl. MwSt.)
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    Mooi / Mooi-Reci / Sarstedt Market Research

    The Process, Data, and Methods Using Stata
    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2018
    Verlag: Springer Nature Singapore
    ISBN: 978-981-13-5344-4
    Medium: Buch
    106,99 € (inkl. MwSt.)
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    Rea / Parker Designing and Conducting Survey Research

    A Comprehensive Guide
    4th Revised Auflage
    Verlag: Wiley
    ISBN: 978-1-118-76703-0
    Medium: Buch
    89,90 € (inkl. MwSt.)
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    Schepers / Kakabadse Rethinking the Future of Europe

    A Challenge of Governance
    1. Auflage 2014
    Verlag: Palgrave Macmillan UK
    ISBN: 978-1-349-43842-6
    Medium: Buch
    53,49 € (inkl. MwSt.)
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    Adamou Games and Gamification in Market Research

    Increasing Consumer Engagement in Research for Business Success
    1. Auflage 2018
    Verlag: Kogan Page
    ISBN: 978-0-7494-8336-4
    Medium: eBook
    Format: EPUB
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    45,49 € (inkl. MwSt.)
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    Hague Market Research in Practice

    A Comprehensive Guide to Customer Insight and Market Understanding
    5. Revised Auflage 2025
    Verlag: Kogan Page Ltd
    ISBN: 978-1-3986-2325-5
    Medium: Buch
    157,50 € (inkl. MwSt.)
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    Adamou Games and Gamification in Market Research

    Increasing Consumer Engagement in Research for Business Success
    1. Auflage 2018
    Verlag: Kogan Page
    ISBN: 978-0-7494-8335-7
    Medium: Buch
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    Flores How to Measure Digital Marketing

    Metrics for Assessing Impact and Designing Success
    1. Auflage 2014
    Verlag: Palgrave Macmillan UK
    ISBN: 978-1-349-46488-3
    Medium: Buch
    64,19 € (inkl. MwSt.)
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    Flores How to Measure Digital Marketing

    Metrics for Assessing Impact and Designing Success
    2014. Auflage 2013
    Verlag: Palgrave MacMillan UK
    ISBN: 978-1-137-34068-9
    Medium: Buch
    64,19 € (inkl. MwSt.)
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    Mooi / Mooi-Reci / Sarstedt Market Research

    The Process, Data, and Methods Using Stata
    1. Auflage 2018
    Verlag: Springer Nature Singapore
    ISBN: 978-981-10-5217-0
    Medium: Buch
    149,79 € (inkl. MwSt.)
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    Hague Market Research in Practice

    A Comprehensive Guide to Customer Insight and Market Understanding
    5th Auflage
    Verlag: Kogan Page
    ISBN: 978-1-3986-2323-1
    Medium: Buch
    48,50 € (inkl. MwSt.)
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    Hague Market Research in Practice

    An Introduction to Gaining Greater Market Insight
    4th Auflage
    Verlag: Kogan Page
    ISBN: 978-1-3986-0284-7
    Medium: Buch
    159,50 € (inkl. MwSt.)
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    Schepers / Kakabadse Rethinking the Future of Europe

    A Challenge of Governance
    2014. Auflage 2014
    Verlag: Palgrave MacMillan UK
    ISBN: 978-1-137-02400-8
    Medium: Buch
    53,49 € (inkl. MwSt.)
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    Aliekperov The Customer Experience Model

    1. Auflage 2022
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-51364-1
    Medium: Buch
    31,40 € (inkl. MwSt.)
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    Homburg / Klarmann / Vomberg Handbook of Market Research

    1. Auflage 2022
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-319-57411-0
    Medium: Buch
    695,49 € (inkl. MwSt.)
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    Aliekperov The Customer Experience Model

    1. Auflage 2020
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-47825-4
    Medium: Buch
    71,80 € (inkl. MwSt.)
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    Thomas / Ducu / Pop Ethics and Neuromarketing

    Implications for Market Research and Business Practice
    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2017
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-83329-3
    Medium: Buch
    123,04 € (inkl. MwSt.)
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    Thomas / Ducu / Pop Ethics and Neuromarketing

    Implications for Market Research and Business Practice
    1. Auflage 2017
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-45607-2
    Medium: Buch
    171,19 € (inkl. MwSt.)
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    Steadman / Coffin Consuming Atmospheres

    Designing, Experiencing, and Researching Atmospheres in Consumption Spaces
    1. Auflage 2025
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-26494-3
    Medium: Buch
    61,80 € (inkl. MwSt.)
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    Steadman / Coffin Consuming Atmospheres

    Designing, Experiencing, and Researching Atmospheres in Consumption Spaces
    1. Auflage 2023
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-26492-9
    Medium: Buch
    193,70 € (inkl. MwSt.)
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    Schroeder Visual Consumption

    Erscheinungsjahr 2002
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-134-54246-8
    Medium: eBook
    Format: EPUB
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    73,49 € (inkl. MwSt.)
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    Riviezzo / Garofano / Napolitano Corporate Heritage Marketing

    Using the Past as a Strategic Asset
    1. Auflage 2021
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-76495-1
    Medium: Buch
    188,70 € (inkl. MwSt.)
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    Schroeder Visual Consumption

    Erscheinungsjahr 2002
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-134-54247-5
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    73,49 € (inkl. MwSt.)
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    Riviezzo / Garofano / Napolitano Corporate Heritage Marketing

    Using the Past as a Strategic Asset
    1. Auflage 2021
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-76499-9
    Medium: Buch
    55,30 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Hague Market Research in Practice

    An Introduction to Gaining Greater Market Insight
    4. Auflage 2021
    Verlag: Kogan Page
    ISBN: 978-1-3986-0283-0
    Medium: eBook
    Format: EPUB
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    48,99 € (inkl. MwSt.)
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    Hague Market Research in Practice

    An Introduction to Gaining Greater Market Insight
    4. Auflage 2021
    Verlag: Kogan Page
    ISBN: 978-1-3986-0282-3
    Medium: Buch
    46,00 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 1-3 Werktage
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    Kotler Winning at Innovation

    The A-To-F Model
    2011. Auflage 2015
    Verlag: Palgrave MacMillan UK
    ISBN: 978-1-137-47917-4
    Medium: Buch
    32,09 € (inkl. MwSt.)
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    Albee Digital Relevance

    Developing Marketing Content and Strategies That Drive Results
    2015. Auflage 2015
    Verlag: Palgrave MacMillan Us
    ISBN: 978-1-137-45280-1
    Medium: Buch
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    Parnwell / Meng Research Methods in Luxury Management

    1. Auflage 2023
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-28110-0
    Medium: Buch
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    Parnwell / Meng Research Methods in Luxury Management

    1. Auflage 2023
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-28117-9
    Medium: Buch
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    Jones / Tadajewski The Routledge Companion to Marketing History

    Erscheinungsjahr 2016
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-134-68875-3
    Medium: eBook
    Format: EPUB
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    60,49 € (inkl. MwSt.)
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    Jones / Tadajewski The Routledge Companion to Marketing History

    1. Auflage 2016
    Verlag: Taylor & Francis
    ISBN: 978-0-415-71418-1
    Medium: Buch
    332,50 € (inkl. MwSt.)
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    Jones / Tadajewski The Routledge Companion to Marketing History

    1. Auflage 2019
    Verlag: Taylor & Francis
    ISBN: 978-0-367-86871-0
    Medium: Buch
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    Hague Market Research in Practice

    A Comprehensive Guide to Customer Insight and Market Understanding
    5. Auflage 2025
    Verlag: Kogan Page
    ISBN: 978-1-3986-2324-8
    Medium: eBook
    Format: EPUB
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    Jones / Tadajewski The Routledge Companion to Marketing History

    Erscheinungsjahr 2016
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-134-68868-5
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    60,49 € (inkl. MwSt.)
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    Bridger Decoding the Irrational Consumer

    How to Commission, Run and Generate Insights from Neuromarketing Research
    1. Auflage 2015
    Verlag: Kogan Page
    ISBN: 978-0-7494-7384-6
    Medium: Buch
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    Precup / Petriu / Kovács Applied Computational Intelligence in Engineering and Information Technology

    Revised and Selected Papers from the 6th IEEE International Symposium on Applied Computational Intelligence and Informatics SACI 2011
    2012
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-642-44393-0
    Medium: Buch
    160,49 € (inkl. MwSt.)
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    Haimowitz Data Analytics for Business

    Lessons for Sales, Marketing, and Strategy
    1. Auflage 2022
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-28148-9
    Medium: Buch
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    Precup / Petriu / Kovács Applied Computational Intelligence in Engineering and Information Technology

    Revised and Selected Papers from the 6th IEEE International Symposium on Applied Computational Intelligence and Informatics SACI 2011
    2012
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-642-28304-8
    Medium: Buch
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    Haimowitz Data Analytics for Business

    Lessons for Sales, Marketing, and Strategy
    1. Auflage 2022
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-28150-2
    Medium: Buch
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    Singh Cross-Cultural Fashion Marketing

    Ethnic Fashion, Diversity and Inclusion
    1. Auflage 2025
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-61671-1
    Medium: Buch
    74,60 € (inkl. MwSt.)
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    Garnett Transforming Customer–Brand Relationships

    Use Emotional Connection To Build Loyalty
    1. Auflage 2025
    Verlag: Kogan Page
    ISBN: 978-1-3986-2133-6
    Medium: eBook
    Format: EPUB
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    Batat Food and Experiential Marketing

    Pleasure, Wellbeing and Consumption
    1. Auflage 2021
    Verlag: Taylor & Francis Ltd
    ISBN: 978-0-367-72717-8
    Medium: Buch
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    Longbottom / Lawson Alternative Market Research Methods

    Market Sensing
    Erscheinungsjahr 2016
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-317-55038-9
    Medium: eBook
    Format: PDF
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    69,49 € (inkl. MwSt.)
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    Longbottom / Lawson Alternative Market Research Methods

    Market Sensing
    Erscheinungsjahr 2016
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-317-55037-2
    Medium: eBook
    Format: EPUB
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    Batat Food and Experiential Marketing

    Pleasure, Wellbeing and Consumption
    1. Auflage 2019
    Verlag: Taylor & Francis Inc
    ISBN: 978-0-8153-9635-2
    Medium: Buch
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    Caliandro / Gandini Qualitative Research in Digital Environments

    A Research Toolkit
    1. Auflage 2016
    Verlag: Taylor & Francis Ltd
    ISBN: 978-1-138-18868-6
    Medium: Buch
    187,50 € (inkl. MwSt.)
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    Caliandro / Gandini Qualitative Research in Digital Environments

    A Research Toolkit
    1. Auflage 2016
    Verlag: Taylor & Francis
    ISBN: 978-1-138-18869-3
    Medium: Buch
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    Saint-Denis Consumer and Sensory Evaluation Techniques

    How to Sense Successful Products
    1. Auflage 2018
    Verlag: Wiley
    ISBN: 978-1-119-40554-2
    Medium: Buch
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    Beveridge Intercultural Marketing

    Theory and Practice
    1. Auflage 2020
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-45791-4
    Medium: Buch
    211,60 € (inkl. MwSt.)
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    Lubin Protecting Main Street

    Measuring the Customer Experience in Financial Services for Business and Public Policy
    1. Auflage 2015
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-138-86416-0
    Medium: Buch
    67,90 € (inkl. MwSt.)
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    Kall Brand Metrics

    Measuring Brand Efficacy along the Customer Journey
    1. Auflage 2021
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-76503-3
    Medium: Buch
    210,40 € (inkl. MwSt.)
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    Karavatzis / Giovanardi / Lichrou Inclusive Place Branding

    Critical Perspectives on Theory and Practice
    Erscheinungsjahr 2017
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-317-21671-1
    Medium: eBook
    Format: EPUB
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    57,99 € (inkl. MwSt.)
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    Lawson / Hancock Doing Marketing Research

    Alternative Methods for Market Sensing
    2. Auflage 2025
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-97227-5
    Medium: Buch
    244,50 € (inkl. MwSt.)
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    Karavatzis / Giovanardi / Lichrou Inclusive Place Branding

    Critical Perspectives on Theory and Practice
    Erscheinungsjahr 2017
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-317-21672-8
    Medium: eBook
    Format: PDF
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    Beveridge Intercultural Marketing

    Theory and Practice
    1. Auflage 2020
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-90254-4
    Medium: Buch
    76,60 € (inkl. MwSt.)
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    Karavatzis / Giovanardi / Lichrou Inclusive Place Branding

    Critical Perspectives on Theory and Practice
    1. Auflage 2017
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-138-65924-7
    Medium: Buch
    200,20 € (inkl. MwSt.)
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    vom Lehn Peopling Marketing, Organization, and Technology

    Interactionist Studies in Marketing Interaction
    1. Auflage 2024
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-138-95797-8
    Medium: Buch
    193,90 € (inkl. MwSt.)
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    Gabay Practical Digital Marketing and AI Psychology

    How to Gain Online Consumer Trust and Sales Using Technologies and Psychology
    1. Auflage 2024
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-52138-1
    Medium: Buch
    219,10 € (inkl. MwSt.)
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    Gabay Practical Digital Marketing and AI Psychology

    How to Gain Online Consumer Trust and Sales Using Technologies and Psychology
    1. Auflage 2024
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-53028-4
    Medium: Buch
    84,50 € (inkl. MwSt.)
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    Karavatzis / Giovanardi / Lichrou Inclusive Place Branding

    Critical Perspectives on Theory and Practice
    1. Auflage 2019
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-87731-6
    Medium: Buch
    61,40 € (inkl. MwSt.)
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    Lawson / Hancock Doing Marketing Research

    Alternative Methods for Market Sensing
    2. Auflage 2025
    Verlag: Taylor & Francis Ltd
    ISBN: 978-1-032-97224-4
    Medium: Buch
    61,00 € (inkl. MwSt.)
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    vom Lehn Peopling Marketing, Organization, and Technology

    Interactionist Studies in Marketing Interaction
    1. Auflage 2025
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-66999-1
    Medium: Buch
    64,20 € (inkl. MwSt.)
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    Kall Brand Metrics

    Measuring Brand Efficacy along the Customer Journey
    1. Auflage 2021
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-76504-0
    Medium: Buch
    60,70 € (inkl. MwSt.)
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    Hilbig Shaping the Future of Your Business

    How To Enable Your Organisation To Manage Market Changes and Crises
    1. Auflage 2022
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-658-35348-3
    Medium: Buch
    85,59 € (inkl. MwSt.)
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    Hilbig Shaping the Future of Your Business

    How To Enable Your Organisation To Manage Market Changes and Crises
    1. Auflage 2022
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-658-35351-3
    Medium: Buch
    60,98 € (inkl. MwSt.)
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    Xu / Liu Consumer Culture in Transition

    Aesthetic Consumption in China's New Middle Class
    1. Auflage 2025
    Verlag: Taylor & Francis Ltd
    ISBN: 978-1-032-59434-7
    Medium: Buch
    179,50 € (inkl. MwSt.)
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    Foroudi / Palazzo Contemporary Issues in Branding

    1. Auflage 2019
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-138-36854-5
    Medium: Buch
    61,90 € (inkl. MwSt.)
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    Foroudi / Palazzo Contemporary Issues in Branding

    1. Auflage 2019
    Verlag: ROUTLEDGE
    ISBN: 978-1-138-36853-8
    Medium: Buch
    142,50 € (inkl. MwSt.)
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    Ryan / Graham Taking Down Goliath

    Digital Marketing Strategies for Beating Competitors with 100 Times Your Spending Power
    2014. Auflage 2014
    Verlag: Palgrave MacMillan Us
    ISBN: 978-1-137-44420-2
    Medium: Buch
    48,14 € (inkl. MwSt.)
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    Holbrook Music, Movies, Meanings, and Markets

    Cinemajazzamatazz
    Erscheinungsjahr 2012
    Verlag: Taylor & Francis
    ISBN: 978-1-136-71576-1
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    73,49 € (inkl. MwSt.)
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    Holbrook Music, Movies, Meanings, and Markets

    Cinemajazzamatazz
    Erscheinungsjahr 2012
    Verlag: Taylor & Francis
    ISBN: 978-1-136-71575-4
    Medium: eBook
    Format: EPUB
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    73,49 € (inkl. MwSt.)
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