Buch, Englisch, 635 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 10993 g
Reihe: World Sustainability Series
Buch, Englisch, 635 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 10993 g
Reihe: World Sustainability Series
ISBN: 978-3-319-69473-3
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Professional/practitioner
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Geowissenschaften Umweltwissenschaften Umweltmanagement, Umweltökonomie
- Medizin | Veterinärmedizin Medizin | Public Health | Pharmazie | Zahnmedizin Medizin, Gesundheitswesen Präventivmedizin, Gesundheitsförderung, Medizinisches Screening
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Energie- & Versorgungswirtschaft
- Sozialwissenschaften Pädagogik Teildisziplinen der Pädagogik Erwachsenenbildung, lebenslanges Lernen
- Geowissenschaften Umweltwissenschaften Nachhaltigkeit
- Geowissenschaften Geographie | Raumplanung Regional- & Raumplanung Stadtplanung, Kommunale Planung
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Spezielle Soziologie Stadt- und Regionalsoziologie
Weitere Infos & Material
Coping with Climate Change Effects on Urban Infrastructure - Problem Structuring Based on Value-Focused Thinking Methodology.- Participatory GIS for Urban Sustainability and Resilience.- The Regional Development Councils of Rio Grande do Sul as a Model of Participated Regional Management. Comparative Case Study.- Participation in Urban Planning.- The Urban Planning Guided by Indicators and Best Practices- Three Case Studies in the South of Brazil.- Nature, People and Place- Informing the Design of Urban Environments in Harmony with Nature through the Space - Nature Syntax.- Public Policies to Live Well in Harmony Nature.- Health and the Urban- Multiple Threads Interconnecting Health in the City.- Making Rural and Urban Connections by Integrating Nutrition and Agriculture- A Case Study of Food and Nutrition Security Instruments in Brazil.- Health and Sustainability- Reinforcing Public and Private Engagement through Tertiary Institutions.