Buch, Englisch, 336 Seiten, HC gerader Rücken kaschiert, Format (B × H): 221 mm x 286 mm, Gewicht: 1167 g
Buch, Englisch, 336 Seiten, HC gerader Rücken kaschiert, Format (B × H): 221 mm x 286 mm, Gewicht: 1167 g
ISBN: 978-1-5225-4999-4
Verlag: Business Science Reference
Sentiment Analysis and Knowledge Discovery in Contemporary Business is an essential reference source that discusses applications of sentiment analysis as well as data mining, machine learning algorithms, and big data streams in business environments. Featuring research on topics such as knowledge retrieval and knowledge updating, this book is ideally designed for business managers, academicians, business professionals, researchers, graduate-level students, and technology developers seeking current research on data collection and management to drive profit.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Betriebswirtschaft: Theorie & Allgemeines
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Volkswirtschaftslehre Allgemein
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften: Allgemeines
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Forschung & Entwicklung (F&E), Innovation