Bogueva / Marinova / Raphaely | Handbook of Research on Social Marketing and Its Influence on Animal Origin Food Product Consumption | Buch | 978-1-5225-4757-0 | sack.de

Buch, Englisch, 400 Seiten, HC gerader Rücken kaschiert, Format (B × H): 221 mm x 286 mm, Gewicht: 1478 g

Bogueva / Marinova / Raphaely

Handbook of Research on Social Marketing and Its Influence on Animal Origin Food Product Consumption

Buch, Englisch, 400 Seiten, HC gerader Rücken kaschiert, Format (B × H): 221 mm x 286 mm, Gewicht: 1478 g

ISBN: 978-1-5225-4757-0
Verlag: Business Science Reference


As marketing professionals look for more effective ways to promote their goods and services to customers, a thorough understanding of customer needs and the ability to predict a target audience’s reaction to advertising campaigns is essential.

The Handbook of Research on Social Marketing and Its Influence on Animal Origin Food Product Consumption is a critical scholarly resource that examines the role of social marketing in understanding and changing behavior regarding the negative impacts of consuming animal-based foods. Featuring coverage on a broad range of topics, such as the psychology of meat consumption, food waste, and meat substitutes, this publication is geared towards academicians, students, and professionals seeking current research on social marketing interventions and the demarketing of meat.
Bogueva / Marinova / Raphaely Handbook of Research on Social Marketing and Its Influence on Animal Origin Food Product Consumption jetzt bestellen!
Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.