Dash / Kumar | Fuzzy Optimization and Multi-Criteria Decision Making in Digital Marketing | Buch | 978-1-4666-8808-7 | sack.de

Buch, Englisch, 368 Seiten, HC gerader Rücken kaschiert, Format (B × H): 221 mm x 286 mm, Gewicht: 1245 g

Reihe: Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services:

Dash / Kumar

Fuzzy Optimization and Multi-Criteria Decision Making in Digital Marketing

Buch, Englisch, 368 Seiten, HC gerader Rücken kaschiert, Format (B × H): 221 mm x 286 mm, Gewicht: 1245 g

Reihe: Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services:

ISBN: 978-1-4666-8808-7
Verlag: Business Science Reference


The decision-making process has become a challenge in modern organizations due to increased access to information and large data sets. When considering single-criteria problems, the decision making process is extremely intuitive. On the other hand, multi-criteria decision making, which involves several factors, requires further consideration and more sophisticated methods.

Fuzzy Optimization and Multi-Criteria Decision Making in Digital Marketing applies fuzzy theory and multi-criteria decision making principles for better practice in the digital business environment. Presenting timely research and case studies on practical implementation of such theories in the digital marketplace, this publication is designed for use by business professionals, executives, graduate-level students, and researchers.

This research-focused publication features discussions on several key concepts useful for modern business professionals including decision-making models and fuzzy theory applied to internet marketing, consumer behavior, and the optimization of strategic marketing plans.
Dash / Kumar Fuzzy Optimization and Multi-Criteria Decision Making in Digital Marketing jetzt bestellen!

Weitere Infos & Material


Anil Kumar, ABV-Indian Institute of Information Technology & Management, India.

Manoj Kumar Dash, ABV-Indian Institute of Information Technology & Management, India.


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.