Buch, Englisch, 196 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 281 g
Competency Conversations through World Café
Buch, Englisch, 196 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 281 g
ISBN: 978-1-03-209351-2
Verlag: Taylor & Francis Ltd (Sales)
This book draws on the World Café methodology, guidelines, and vignettes in developing performance assessment, coaching, training, and performance reviews. The author provides lessons learned throughout the text to illustrate the points made in the chapters. It also provides a proven participatory methodology applied to competency exploration, application, and authentication.
Zielgruppe
Professional Practice & Development
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Qualitätsmanagement, Qualitätssicherung (QS), Total Quality Management (TQM)
- Medizin | Veterinärmedizin Medizin | Public Health | Pharmazie | Zahnmedizin Medizin, Gesundheitswesen Krankenhausmanagement, Praxismanagement
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Management: Führung & Motivation
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Dienstleistungssektor & Branchen
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Personalwesen, Human Resource Management
Weitere Infos & Material
Chapter 1. Healthcare Competencies: Framework for a Program. Chapter 2. Professional Development Portfolios. Chapter 3. World Café. Chapter 4. Healthcare Communication Competency. Chapter 5. Healthcare Leadership Competency. Chapter 6. Healthcare Professionalism Competency. Chapter 7. Healthcare Environment Competency. Chapter 8. Business Skills Competency. Chapter 9. Healthcare Workforce Transitioning.