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Sprachen
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Verfügbarkeit
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Eigenschaften
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Katalog
  • 1808
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Verhaltensökonomik

1.808  Titel


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    Medium: Buch
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    Glover Explicit and Implicit Incentives for Multiple Agents

    1. Auflage 2012
    Verlag: Now Publishers
    ISBN: 978-1-60198-632-0
    Medium: Buch
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    Kindlinger Neurowissenschaften und Spieltheorie: Untersuchungen zum Gefangenendilemma

    1. Auflage 2010
    Verlag: Diplomarbeiten Agentur
    ISBN: 978-3-8386-0374-2
    Medium: Buch
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    Cherchye / De Rock / Vermeulen Collective Household Consumption Behavior

    Revealed Preference Analysis
    1. Auflage 2012
    Verlag: Now Publishers
    ISBN: 978-1-60198-536-1
    Medium: Buch
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    Kramer Europäische Life-Style-Analysen zur Verhaltensprognose von Konsumenten

    1. Auflage 1991
    Verlag: Kovac
    ISBN: 978-3-925630-87-3
    Medium: Buch
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    Rieger Multitasking

    Zur Ökonomie der Spaltung
    Originalausgabe 2012
    Verlag: Suhrkamp Verlag AG
    ISBN: 978-3-518-26046-3
    Medium: Buch
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    Kardes / Herr / Schwarz Handbook of Research Methods in Consumer Psychology

    1. Auflage 2019
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8153-5298-3
    Medium: Buch
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    Yuen Decoding Branding

    A Complete Guide to Building and Revamping Brands in the Age of Disruption
    1. Auflage 2021
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-138-80266-7
    Medium: Buch
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    Arbak / Ayadi Financial Centres in Europe

    Post-Crisis Risks, Challenges and Opportunities
    1. Auflage 2014
    Verlag: Palgrave Macmillan UK
    ISBN: 978-1-349-44600-1
    Medium: Buch
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    Ekström Museum Marketization

    Cultural Institutions in the Neoliberal Era
    1. Auflage 2019
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-138-39385-1
    Medium: Buch
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    Fitch / Motion Popular Culture and Social Change

    The Hidden Work of Public Relations
    1. Auflage 2020
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-138-70280-6
    Medium: Buch
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    Close Scheinbaum Online Consumer Behavior

    Theory and Research in Social Media, Advertising and E-tail
    1. Auflage 2017
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-138-10755-7
    Medium: Buch
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    Addis Engaging Brands

    A Customer-Centric Approach for Superior Experiences
    1. Auflage 2020
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-138-58701-4
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    Khalid / Qadeer Rising Consumer Materialism

    A Threat to Sustainable Happiness
    1. Auflage 2021
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-09612-4
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    Krommes Das Verhalten der Unternehmung in der Rezession.

    Die Bedeutung der wachstumsorientierten Konjunkturtheorie für die Absatztheorie.
    1. Auflage 1972
    Verlag: Duncker & Humblot
    ISBN: 978-3-428-02662-3
    Medium: Buch
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    Rosenstiel Die motivationalen Grundlagen des Verhaltens in Organisationen.

    Leistung und Zufriedenheit.
    1. Auflage 1975
    Verlag: Duncker & Humblot
    ISBN: 978-3-428-03292-1
    Medium: Buch
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    Solér Stress, Affluence and Sustainable Consumption

    1. Auflage 2019
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-24802-4
    Medium: Buch
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    Knox / Kubacki / Rundle-Thiele Stakeholder Involvement in Social Marketing

    Challenges and Approaches to Engagement
    1. Auflage 2020
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-17269-5
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    Whang The New Consumer Psychology

    Scanning buying behavior with MRI of the mind
    1. Auflage 2015
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-138-89892-9
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    Foxall Consumers in Context

    The BPM Research Program
    1. Auflage 2015
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-138-96289-7
    Medium: Buch
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    Liu New Consumer Culture in China

    The Flower Market and New Everyday Consumption
    1. Auflage 2021
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-23517-8
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    Parment Generation Y in Consumer and Labour Markets

    1. Auflage 2015
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-138-94568-5
    Medium: Buch
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    Kardes / Herr / Nantel Applying Social Cognition to Consumer-Focused Strategy

    1. Auflage 2015
    Verlag: Psychology Press
    ISBN: 978-1-138-87595-1
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    Lata Singh / Gupta Introduction to Corporate Communication

    Case Studies from India
    1. Auflage 2023
    Verlag: Routledge India
    ISBN: 978-1-032-14926-4
    Medium: Buch
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    Huber Corporate Law and the Theory of the Firm

    Reconstructing Corporations, Shareholders, Directors, Owners, and Investors
    1. Auflage 2021
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-23657-5
    Medium: Buch
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    Schuerkens Socioeconomic Outcomes of the Global Financial Crisis

    Theoretical Discussion and Empirical Case Studies
    1. Auflage 2012
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-415-80696-1
    Medium: Buch
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    Close Scheinbaum The Darker Side of Social Media

    Consumer Psychology and Mental Health
    2. Auflage 2024
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-53067-3
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    Ozaki / Nishimura Economics of Pessimism and Optimism

    Theory of Knightian Uncertainty and Its Applications
    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2017
    Verlag: Springer Japan
    ISBN: 978-4-431-56725-7
    Medium: Buch
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    Myers Reflexive Practice

    Professional Thinking for a Turbulent World
    2010. Auflage 2010
    Verlag: Palgrave MacMillan Us
    ISBN: 978-0-230-10394-8
    Medium: Buch
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    Woersdorfer The Evolution of Household Technology and Consumer Behavior, 1800-2000

    1. Auflage 2017
    Verlag: Taylor & Francis
    ISBN: 978-1-84893-595-2
    Medium: Buch
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    Klikauer Managerialism

    A Critique of an Ideology
    2013. Auflage 2013
    Verlag: Palgrave MacMillan UK
    ISBN: 978-1-137-33426-8
    Medium: Buch
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    Todorova Die Güte verschiedener Befragungsmethoden zur Umweltbewertung

    Ein Vergleich der Validität von Contingent Valuation, Conjoint- und Discrete Choice-Analyse
    1. Auflage 2016
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-658-13517-1
    Medium: Buch
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    Deville Lived Economies of Default

    Consumer Credit, Debt Collection and the Capture of Affect
    Erscheinungsjahr 2015
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-134-08771-6
    Medium: eBook
    Format: PDF
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    Ryaboshlyk Crisis And Embodied Innovations

    Fluctuating Trend vs Fluctuations Around Trend, the Real vs the Financial, Variety vs Average
    1. Auflage 2014
    Verlag: Palgrave Macmillan UK
    ISBN: 978-1-349-50207-3
    Medium: Buch
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    Bamfield Shopping and Crime

    2012. Auflage 2012
    Verlag: Palgrave MacMillan UK
    ISBN: 978-0-230-52160-5
    Medium: Buch
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    Ritzberger / Alós-Ferrer The Theory of Extensive Form Games

    1. Auflage 2016
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-662-49942-9
    Medium: Buch
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    Sunstein Human Agency and Behavioral Economics

    Nudging Fast and Slow
    1. Auflage 2017
    Verlag: Palgrave Macmillan
    ISBN: 978-3-319-55806-6
    Medium: Buch
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    Basov Social Norms, Bounded Rationality and Optimal Contracts

    1. Auflage 2016
    Verlag: Springer Nature Singapore
    ISBN: 978-981-10-1039-2
    Medium: Buch
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    Rao Market Rebels

    How Activists Make or Break Radical Innovations
    Course Book
    Verlag: De Gruyter
    ISBN: 978-1-4008-2974-3
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    Aliprantis / Matzkin / Yannelis Rationality and Equilibrium

    A Symposium in Honor of Marcel K. Richter
    1. Auflage. Softcover version of original hardcover Auflage 2006
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-642-06735-8
    Medium: Buch
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    Trautwein Neue Entwicklungen in der Forschung zum nachhaltigen und prosozialen Verbraucherverhalten

    Vier Studien im Spannungsfeld zwischen altruistischem und egoistischem Konsum
    1. Auflage 2022
    Verlag: Berliner Wissenschafts-Verlag
    ISBN: 978-3-8305-5528-5
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    DeCanio Limits of Economic and Social Knowledge

    2014. Auflage 2014
    Verlag: Palgrave MacMillan UK
    ISBN: 978-1-349-47591-9
    Medium: Buch
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    Hornung / Hinterleitner Marktqualität und Insiderhandel auf Kapitalmärkten

    Eine experimentelle Untersuchung unterschiedlicher Handelsformen
    1. Auflage 2016
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-658-12849-4
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    Kitchen The Dominant Influence of Marketing in the 21st Century

    The Marketing Leviathan
    1. Auflage 2013
    Verlag: Palgrave Macmillan UK
    ISBN: 978-1-349-33400-1
    Medium: Buch
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    McFall The (Peculiar) Economics of NCAA Basketball

    2014. Auflage 2014
    Verlag: Palgrave MacMillan Us
    ISBN: 978-1-137-38455-3
    Medium: Buch
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    Waibel / Mauchle Das Ganze verstehen - Vernetztes Denken in BWL und VWL

    Theorie - Komplexe Praxisbeispiele - Aufgaben
    2. aktualisierte und überarbeitete Auflage 2023
    Verlag: Versus
    ISBN: 978-3-03909-807-1
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    Loparo / Mitev / Laniray Materiality and Time

    Historical Perspectives on Organizations, Artefacts and Practices
    2014. Auflage 2014
    Verlag: Palgrave MacMillan UK
    ISBN: 978-1-349-49239-8
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    Vollmer / Hasse Incentives and Economic Behaviour

    1. Auflage 2005
    Verlag: De Gruyter Oldenbourg
    ISBN: 978-3-8282-0308-2
    Medium: Buch
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    Steed We Count, We Matter: Voice, Choice and the Death of Distance

    1. Auflage 2019
    Verlag: ROUTLEDGE
    ISBN: 978-0-367-36950-7
    Medium: Buch
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    Giordan Consumer Education

    A Handbook for Teachers
    1. Auflage 2016
    Verlag: Taylor & Francis Ltd
    ISBN: 978-1-138-83915-1
    Medium: Buch
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    Drolet / Yoon The Aging Consumer

    Perspectives from Psychology and Marketing
    2. Auflage 2020
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-36093-1
    Medium: Buch
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    Sear / Sneath The Origins of the Consumer Revolution in England

    From Brass Pots to Clocks
    1. Auflage 2020
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-34111-4
    Medium: Buch
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    Jafari / Sandikci Islam, Marketing and Consumption

    Critical Perspectives on the Intersections
    1. Auflage 2019
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-27921-9
    Medium: Buch
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    Foxall Addiction as Consumer Choice

    Exploring the Cognitive Dimension
    1. Auflage 2021
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-33902-9
    Medium: Buch
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    Wilson Consumption, Psychology and Practice Theories

    A Hermeneutic Perspective
    1. Auflage 2020
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-50095-5
    Medium: Buch
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    Crozier / Ranyard / Svenson Decision Making

    Cognitive Models and Explanations
    Erscheinungsjahr 1997
    Verlag: Taylor & Francis Ltd
    ISBN: 978-0-415-15818-3
    Medium: Buch
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    Hannant Midnight's Grandchildren

    How Young Indians are Disrupting the World's Largest Democracy
    1. Auflage 2021
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-78762-2
    Medium: Buch
    54,00 € (inkl. MwSt.)
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    Dolinski / Grzyb 100 Effective Techniques of Social Influence

    When and Why People Comply
    1. Auflage 2022
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-28391-3
    Medium: Buch
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    Yorgov The New Customer Experience Management

    Why and How the Companies of the Future Address Their Customers' Needs Proactively
    1. Auflage 2022
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-31341-2
    Medium: Buch
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    Kennedy Macro-Social Marketing Insights

    Systems Thinking for Wicked Problems
    1. Auflage 2021
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-78547-5
    Medium: Buch
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    Sherry / Fischer Contemporary Consumer Culture Theory

    Erscheinungsjahr 2017
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-317-19053-0
    Medium: eBook
    Format: PDF
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    Pointner Das Fairnesskalkül

    Robustheit, Determinanten und externe Validität der Fairnessnorm
    2012
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-531-19764-7
    Medium: Buch
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    Witkowski A History of American Consumption

    Threads of Meaning, Gender, and Resistance
    Erscheinungsjahr 2017
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-317-38543-1
    Medium: eBook
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    Cahill Making a Difference in Marketing

    The Foundation of Competitive Advantage
    Erscheinungsjahr 2017
    Verlag: Taylor & Francis
    ISBN: 978-1-351-71282-8
    Medium: eBook
    Format: PDF
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    Schwarz Shitstorms, Lügen, Sex

    Steinzeitrituale in Gruppen und Hierarchien
    1. Auflage 2019
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-658-18118-5
    Medium: Buch
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    de Lange Cliques and Capitalism

    A Modern Networked Theory of the Firm
    1. Auflage 2011
    Verlag: Palgrave Macmillan US
    ISBN: 978-1-349-29603-3
    Medium: Buch
    53,49 € (inkl. MwSt.)
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    Aghion / Dewatripont / Legros Impact of Incomplete Contracts on Economics

    Erscheinungsjahr 2016
    Verlag: Oxford University Press
    ISBN: 978-0-19-982621-6
    Medium: Buch
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    Amores Salvadó / Loparo Environmental Innovation and Firm Performance

    A Natural Resource-Based View
    2013. Auflage 2012
    Verlag: Palgrave MacMillan UK
    ISBN: 978-0-230-36347-2
    Medium: Buch
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    Quartieri / von Mouche Equilibrium Theory for Cournot Oligopolies and Related Games

    Essays in Honour of Koji Okuguchi
    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2016
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-80523-8
    Medium: Buch
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    Hackett Qualitative Research Methods in Consumer Psychology

    Ethnography and Culture
    Erscheinungsjahr 2015
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-317-69028-3
    Medium: eBook
    Format: PDF
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    Vinci / Faggini Decision Theory and Choices: a Complexity Approach

    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2010
    Verlag: Springer Milan
    ISBN: 978-88-470-5817-0
    Medium: Buch
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    Horner / Swarbrooke Consumer Behaviour in Tourism

    4. Auflage 2020
    Verlag: Taylor & Francis Ltd
    ISBN: 978-0-367-49559-6
    Medium: Buch
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    Kosiada-Sylburska / Bryla Consumer Engagement in the Cultural Sector

    Museums and Science Centres
    1. Auflage 2025
    Verlag: Taylor & Francis Ltd (Sales)
    ISBN: 978-1-032-90991-2
    Medium: Buch
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    Abdellaoui / Munier / Luce Uncertainty and Risk

    Mental, Formal, Experimental Representations
    1. Auflage. Softcover version of original hardcover Auflage 2007
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-642-08029-6
    Medium: Buch
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    Güvenen / Serbat / Giraud-Héraud Wine Economics

    Quantitative Studies and Empirical Applications
    2013. Auflage 2013
    Verlag: Palgrave MacMillan UK
    ISBN: 978-1-349-45018-3
    Medium: Buch
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    Sunstein / Michaelsen Default Nudges

    From People's Experiences to Policymaking Implications
    1. Auflage 2023
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-031-21557-5
    Medium: Buch
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    Stevens Impulsivity

    How Time and Risk Influence Decision Making
    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2017
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-84726-9
    Medium: Buch
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    Blijlevens / Neelim / Elkins Behavioural Business

    The Psychology of Decisions in Economy, Business and Policy Contexts
    2023
    Verlag: Springer Nature Singapore
    ISBN: 978-981-19-5545-7
    Medium: Buch
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    Lury Brands

    The Logos of the Global Economy
    Erscheinungsjahr 2004
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-134-52917-9
    Medium: eBook
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    Henderson Capitalism and the Consumer (RLE Consumer Behaviour)

    Erscheinungsjahr 2014
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-317-56509-3
    Medium: eBook
    Format: EPUB
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    Allingham Rational Choice

    1999. Auflage 1999
    Verlag: Palgrave MacMillan UK
    ISBN: 978-1-349-14938-4
    Medium: Buch
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    Wessler Entscheidungstheorie

    Von der klassischen Spieltheorie zur Anwendung kooperativer Konzepte
    1. Auflage 2012
    Verlag: Gabler Verlag
    ISBN: 978-3-8349-3136-8
    Medium: Buch
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    Bourghelle / Rozin / Grandin Behavioral Finance and Asset Prices

    The Influence of Investor's Emotions
    2023
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-031-24485-8
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    Carlberg / Bolle Advances in Behavioral Economics

    Essays in Honor of Horst Todt
    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2001
    Verlag: Physica-Verlag HD
    ISBN: 978-3-7908-1358-6
    Medium: Buch
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    Hill / Lamberton / Swartz Mapping Out Marketing

    Navigation Lessons from the Ivory Trenches
    1. Auflage 2018
    Verlag: Taylor & Francis
    ISBN: 978-1-351-62253-0
    Medium: eBook
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    Reed / Kaplan / Gilroy Handbook of Operant Behavioral Economics

    Demand, Discounting, Methods, and Applications
    Erscheinungsjahr 2025
    Verlag: Elsevier Science
    ISBN: 978-0-323-95745-8
    Medium: Buch
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    Balmer Foundations of Corporate Heritage

    1. Auflage 2024
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-138-83357-9
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    Wang The End of Rationality and Selfishness

    A Story on the Asymmetry, Uncertainty and the Evolution of Cooperation
    2023
    Verlag: Springer Nature Singapore
    ISBN: 978-981-19-9754-9
    Medium: Buch
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    Frey Economics as a Science of Human Behaviour

    Towards a New Social Science Paradigm
    Softcover Nachdruck of the original 2. Auflage 1999
    Verlag: Springer US
    ISBN: 978-0-7923-8471-7
    Medium: Buch
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    Luo Evolutionary Foundations of Equilibria in Irrational Markets

    2012
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-1-4899-8593-4
    Medium: Buch
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    Abdellaoui / Munier / Luce Uncertainty and Risk

    Mental, Formal, Experimental Representations
    2007
    Verlag: Springer Berlin Heidelberg
    ISBN: 978-3-540-48934-4
    Medium: Buch
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    Anand Happiness Explained

    What Human Flourishing Is and What We Can Do to Promote It
    Erscheinungsjahr 2016
    Verlag: Oxford University Press
    ISBN: 978-0-19-873545-8
    Medium: Buch
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    Emilien / Lüdicke / Weitkunat Consumer Perception of Product Risks and Benefits

    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2017
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-84421-3
    Medium: Buch
    246,09 € (inkl. MwSt.)
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