Haryanto / Moutinho | Analyzing Children's Consumption Behavior | Buch | 978-1-5225-0993-6 | sack.de

Buch, Englisch, 225 Seiten, HC gerader Rücken kaschiert, Format (B × H): 183 mm x 260 mm, Gewicht: 750 g

Reihe: Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services

Haryanto / Moutinho

Analyzing Children's Consumption Behavior

Ethics, Methodologies, and Future Considerations

Buch, Englisch, 225 Seiten, HC gerader Rücken kaschiert, Format (B × H): 183 mm x 260 mm, Gewicht: 750 g

Reihe: Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services

ISBN: 978-1-5225-0993-6
Verlag: Business Science Reference


To gain the most competitive edge, marketers must continually optimize their promotional strategies. While the adult population is a prominent target, there is significant market potential for young consumers as well.

Analyzing Children’s Consumption Behavior: Ethics, Methodologies, and Future Considerations presents a dynamic overview of the best practices for marketing products that target children as consumers and analyzes the most effective promotional strategies being utilized. Highlighting both the advantages and challenges of targeting young consumers, this book is a pivotal reference source for marketers, professionals, researchers, upper-level students, and practitioners interested in emerging perspectives on children’s consumption behavior.
Haryanto / Moutinho Analyzing Children's Consumption Behavior jetzt bestellen!

Weitere Infos & Material


Jony Haryanto, President University, Indonesia.

Luiz Moutinho, Dublin City University, Ireland.


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.