Buch, Englisch, 494 Seiten, HC gerader Rücken kaschiert, Format (B × H): 161 mm x 240 mm, Gewicht: 906 g
Reihe: Advances in Entrepreneurship, Firm Emergence and Growth
Buch, Englisch, 494 Seiten, HC gerader Rücken kaschiert, Format (B × H): 161 mm x 240 mm, Gewicht: 906 g
Reihe: Advances in Entrepreneurship, Firm Emergence and Growth
ISBN: 978-0-7623-0325-0
Verlag: Jai Press Inc.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility Kleine und Mittlere Unternehmen
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility Selbstständige & Freiberufler
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Unternehmensführung
Weitere Infos & Material
List of contributors. Introduction. The logic and opportunities of secondary analysis in entrepreneurship research (J.A. Katz). Small business economic trends: a quarter century longitudinal data base of small business economic activity (W.J. Dennis Jr., W.C. Dunkelberg). New data for dynamic analysis: the longitudinal establishment and enterprise microdata (LEEM) file (A. Robb). Using census bureau data by firm size, 1988-1996 (B.D. Phillips). National panel study of US business startups: background and methodology (P.D. Reynolds). Using a household sampling frame to study family businesses: the 1997 national family business survey (R.K.Z. Heck et al.). Arthur Andersen/Mass mutual American family business survey 1995 and 1997 (J.H. Astrachan, K. Lund Dean). The Kauffman financial statements database (L.W. Cox et al.). Mow research programs (S.A. Ruiz-Quintanilla, R. Claes). The usefulness of the general social surveys database in entrepreneurship and small business research (J.J. Jackson). Panel study of income dynamics-uses for the small business researcher (P.M. Williams, J. Katz). Women entrepreneurs' opportunities for database research (C.G. Brush, L.F. Edelman).