Buch, Englisch, 240 Seiten, Paperback, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 3261 g
A Practical Guide for Managers
Buch, Englisch, 240 Seiten, Paperback, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 3261 g
ISBN: 978-1-349-49684-6
Verlag: Palgrave Macmillan UK
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Psychologie Psychologie / Allgemeines & Theorie Psychologie: Allgemeines
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmenskommunikation
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Organisationstheorie, Organisationssoziologie, Organisationspsychologie
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Volkswirtschaftslehre Allgemein Verhaltensökonomik
Weitere Infos & Material
1. How to Help Change Happen 2. Four Ways to Think About Change 3. Intrinsic Motivation: The Science of Commitment 4. Extrinsic Motivation: Using Rewards and Punishment 5. Ability 6. Psychological Capital: Believing you can Succeed 7. Psychological Capital: Will Power and Resilience 8. How to Build, Break and Change Habits 9. Gamification 10. Nudging 11. Becoming an Architect of Change Appendix 1: Key Questions to Ask Yourself Appendix 2: MAPS Profiler Tool Appendix 3: MAPS Profiler Graph