Buch, Englisch, 544 Seiten, Format (B × H): 175 mm x 249 mm, Gewicht: 1597 g
Buch, Englisch, 544 Seiten, Format (B × H): 175 mm x 249 mm, Gewicht: 1597 g
ISBN: 978-0-19-807019-1
Verlag: Oxford University Press, USA
The anthology brings together for the first time critical texts relating to several major themes in Indian business history. It includes not just academic texts but also letters, speeches, memoirs, biographies, autobiographies, community publications, commercial newspapers, records of trading organizations and chambers of commerce, and government sources. The objective is to highlight themes, personalities, dimensions, events, and processes which illustrate the history of Indian business and
which reflect debates that are alive and pertinent.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Geisteswissenschaften Geschichtswissenschaft Geschichtliche Themen Wirtschaftsgeschichte
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftsgeschichte
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Betriebswirtschaft: Theorie & Allgemeines
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften: Allgemeines
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Volkswirtschaftslehre Allgemein Geschichte der VWL
- Geisteswissenschaften Geschichtswissenschaft Weltgeschichte & Geschichte einzelner Länder und Gebietsräume Geschichte einzelner Länder Asiatische Geschichte