Lynch | The Psychology of Customer Care | Buch | 978-0-333-55769-3 | sack.de

Buch, Englisch, 274 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 517 g

Lynch

The Psychology of Customer Care

A Revolutionary Approach

Buch, Englisch, 274 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 517 g

ISBN: 978-0-333-55769-3
Verlag: Springer


This book breaks new ground on customer care. Drawing on the author's international experience and research, it provides new insights into helping customers make the best use of their time when dealing with YOUR organisation. Guidance is given on 'time shaping' for optimum customer satisfaction. Critical time care factors for industries as diverse as banks, airlines, hotels, supermarkets, are defined together with many tips on how to steal a march on competitors by this revolutionary and practical approach to customer care.
Lynch The Psychology of Customer Care jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


List of Figures - Preface - PART 1 - From Total Quality to Total Care - New Thinking about New Customers - Customer Life Stages - Influencing Customer Choice - Managing Customer Care - Traditional Approaches to Time and Customer Care - PART 2: THE SUBCONSCIOUS ELEMENTS OF CUSTOMER CARE PSYCHOLOGY - Time: What every Customer wants - Customer Care Time Shaping - The Customer Time Care Agency Business - The Lifestyle Time Zones - The Lifework Time Zones - Two Passage of Time Zones: The Chronological and the Durable - The Biological Time Zone - The Benefits of the Customer-Time-Care Approach - Appendix - Glossary


JAMES J. LYNCH


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.