Lynch | Time Shaping for Business Success | Buch | 978-0-333-63909-2 | sack.de

Buch, Englisch, 228 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 463 g

Lynch

Time Shaping for Business Success

Buch, Englisch, 228 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 463 g

ISBN: 978-0-333-63909-2
Verlag: Springer


Time shaping in business is an approach designed for widening product appeal, extending markets and improving customer care. In this book Lynch describes around 100 ways in which new time chains can be shaped to reveal opportunities for gaining competitive advantage and business success. Drawing on his international experience as an executive and management consultant, he provides scores of examples of time shaping from businesses as diverse as airlines and banks, offering 20 Digests listing key points, together with a variety of Projects to enable readers to apply time shaping to their own businesses.
Lynch Time Shaping for Business Success jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Preface - A New Era in Time - The Business of Time - The Fundamentals of Time Shaping - Time Shaping for Process Improvement - Time Shaping for Experience Enhancement - Time Shaping for Quality - Time Shaping at Work - Time Shaping in Marketing - Managing the Chain - The Shape of Time to Come - Bibliography


JAMES J. LYNCH


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.