Buch, Englisch, 248 Seiten, Format (B × H): 182 mm x 254 mm, Gewicht: 430 g
Buch, Englisch, 248 Seiten, Format (B × H): 182 mm x 254 mm, Gewicht: 430 g
ISBN: 978-0-19-060957-3
Verlag: OXFORD UNIV PR
implementation of evidence-based interventions. This book describes the coaching model and offers strategies for monitoring, enhancing, and troubleshooting teacher implementation. In addition to establishing positive coach-teacher relationships, the authors demonstrate how coaches can incorporate strategies that
reflect core principles of behavior change, including modeling, reinforcement, and performance feedback. More than 20 handouts are shared in the appendix of the book. No other text features this distinctive blend of theory, research, and real life experiences, making it a valuable and unique contribution to the field.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Pädagogik Schulen, Schulleitung Schulleitung, Schulentwicklung
- Sozialwissenschaften Pädagogik Schulen, Schulleitung Kindergarten & Vorschule
- Sozialwissenschaften Pädagogik Schulen, Schulleitung Konfessionsschulen
- Sozialwissenschaften Psychologie Psychologie / Allgemeines & Theorie Psychologie: Allgemeines
- Sozialwissenschaften Psychologie Psychotherapie / Klinische Psychologie
- Sozialwissenschaften Psychologie Allgemeine Psychologie Sozialpsychologie
- Sozialwissenschaften Pädagogik Schulen, Schulleitung Privatschulen, alternative Schulformen
- Medizin | Veterinärmedizin Medizin | Public Health | Pharmazie | Zahnmedizin Medizin, Gesundheitswesen Arzt-Patient-Beziehung
- Sozialwissenschaften Pädagogik Schulen, Schulleitung Weiterführende Schulen
- Sozialwissenschaften Psychologie Allgemeine Psychologie Entwicklungspsychologie Kinder- und Jugendpsychologie
- Sozialwissenschaften Pädagogik Schulen, Schulleitung Grundschulen, Hauptschulen