Müller | Müller, J: Real Option Valuation in Service Industries | Buch | 978-3-8244-7138-6 | sack.de

Buch, Deutsch, 267 Seiten, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 436 g

Reihe: Gabler Edition Wissenschaft

Müller

Müller, J: Real Option Valuation in Service Industries

Buch, Deutsch, 267 Seiten, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 436 g

Reihe: Gabler Edition Wissenschaft

ISBN: 978-3-8244-7138-6
Verlag: Deutscher Universitätsvlg


Jürgen Müller applies the real option approach to service industries, in this case to retail banking; he provides empirical support for the approach and simplifies the applicability of real option concepts in corporate practice.
Müller Müller, J: Real Option Valuation in Service Industries jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


General trends and success factors in retail banking - Retail banking in Poland - Evaluation of capital investment decisions - The real options approach - Application of real option valuation to a retail banking startup in Poland


Dr. Jürgen Müller wrote his doctoral thesis in business administration while doing research at the finance department of the University of Trier. He is presently working as a consultant for McKinsey&Company Inc., Frankfurt/Main, focussing on financial institutions and corporate finance topics.


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.