Munoz / Ingram Spain | Hispanic-Latino Entrepreneurship | Buch | 978-1-60649-356-4 | sack.de

Buch, Englisch, 220 Seiten, Paperback, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 217 g

Munoz / Ingram Spain

Hispanic-Latino Entrepreneurship

Viewpoints of Practitioners

Buch, Englisch, 220 Seiten, Paperback, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 217 g

ISBN: 978-1-60649-356-4
Verlag: Business Expert Press


This book is a biographical sketch and interview compilation of leading Latin American entrepreneurs in the United States. In recent years, Latin American enterprises have grown in numbers and have become an important contributor in the national and global economy. In addition to introducing the movers and shakers of Latin American business, this book shares their viewpoints on pathways to success, overcoming obstacles, as well as practical advice for aspiring entrepreneurs. With inspiring stories and practical business know-how, this book offers value to teachers and students of entrepreneurship, policy makers, and the business community.
Munoz / Ingram Spain Hispanic-Latino Entrepreneurship jetzt bestellen!

Weitere Infos & Material


J. Mark Munoz Decatur, IL, Associate professor of international business; Millikin University


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.