Buch, Englisch, 342 Seiten, Format (B × H): 161 mm x 244 mm, Gewicht: 642 g
Buch, Englisch, 342 Seiten, Format (B × H): 161 mm x 244 mm, Gewicht: 642 g
ISBN: 978-0-08-100097-7
Verlag: Elsevier Science & Technology
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility Unternehmensethik
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility Corporate Social Responsibility (CSR), Nachhaltiges Wirtschaften
Weitere Infos & Material
1. Introduction to ethical and social marketing in Asia: Incorporating fairness management
Part One: Ethical Marketing 2. Ethical marketing: China, Taiwan, Japan and South Korea 3. Ethical marketing: Singapore, Malaysia and Thailand 4. Ethical marketing: India, Pakistan and Bangladesh 5. Ethical marketing in Vietnam, Cambodia, the Philippines and Indonesia
Part Two: Social Marketing 6. Social marketing in China, Taiwan, Japan and South Korea 7. Social marketing: Singapore, Malaysia and Thailand 8. Social marketing: India, Pakistan and Bangladesh 9. Social marketing: Cambodia, Indonesia, the Philippines and Vietnam
Part Three: Fairness Management 10. Fairness management: China, Taiwan, Japan and South Korea 11. Fairness management: Singapore, Malaysia and Thailand 12. Fairness management: India, Pakistan and Bangladesh 13. Fairness management: Vietnam, Cambodia, the Philippines and Indonesia
Part Four: Conclusion 14. Conclusion to ethical and social marketing in Asia: Incorporating fairness management?