Palanisamy | Industrial Marketing | Buch | 978-3-639-30958-4 | sack.de

Buch, Englisch, 292 Seiten, Paperback, Format (B × H): 150 mm x 220 mm, Gewicht: 453 g

Palanisamy

Industrial Marketing

Industrial solution sales

Buch, Englisch, 292 Seiten, Paperback, Format (B × H): 150 mm x 220 mm, Gewicht: 453 g

ISBN: 978-3-639-30958-4
Verlag: VDM Verlag Dr. Müller


Generally, industrial organizational tend to be technically oriented-much more interested in a particular product and its technical development. Many managers in such firms are promoted out of engineering and research and development departments. Sometimes technical values tend to dominate their decision- making. When it happens, there is a risk of becoming so charmed with a technical accomplishment or particular product parameters that the necessary flexibility for responding to customer needs in a competitive market place disappears. It is more serious in industrial marketing due to the complexity of the problems customers are attempting to solve.
Palanisamy Industrial Marketing jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


I would describe myself as a very determined learner. The best quality that I like best about myself is my passion for industrial marketing. The best quality I enjoy about myself is my passion for sales.


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.