Belk | Research in Consumer Behavior | Buch | 978-0-7623-1304-4 | sack.de

Buch, Englisch, Band 10, 286 Seiten, HC gerader Rücken kaschiert, Format (B × H): 161 mm x 240 mm, Gewicht: 598 g

Reihe: Research in Consumer Behavior

Belk

Research in Consumer Behavior

Buch, Englisch, Band 10, 286 Seiten, HC gerader Rücken kaschiert, Format (B × H): 161 mm x 240 mm, Gewicht: 598 g

Reihe: Research in Consumer Behavior

ISBN: 978-0-7623-1304-4
Verlag: Jai Press Inc.


Volume 10 of Research in Consumer Behavior presents a wide range of cutting edge consumer behavior research using both quantitative and
qualitative research methods. Topics addressed include self-gifts, souvenirs, grocery coupon proneness, socialization, acculturation, tattooing, possession attachment, consumer decision making, information acquisition, and meaning making through consumption. As this rich set of topics suggests, this is a volume that will interest academics, practitioners, and students of consumer behavior.

Series information at: http://www.elsevier.com/locate/series/rcb

- International in scope
- Qualitative and quantitative approach to consumer behavior research
Belk Research in Consumer Behavior jetzt bestellen!

Weitere Infos & Material


Acculturation of Hispanic College Students
Sandra K. Smith Speck, Mark Peyrot, and Jennifer Gillis

Identifying Grocery Coupon-Prone Customers: A Household Demographics Perspective
Andrei Mikhailitchenko and Thomas W. Whipple

Inscribing the Personal Myth: The Role of Tattoos in Identification
Anne M. Velliquette, Jeff B. Murray, and Deborah J. Evers

Consumer Socialization Revisited
Karin M. Ekström

Metaphors of Self, Self-communication and Self-gifts in Interdependent Cultures: Narratives from Hong Kong
Annamma Joy, Michael Hui, Tsong-Sung Chan, and Geng Cui

Exploring How Role-Identity Development Stage Moderates Person-Possession Relations
Susan Schultz Kleine, Robert E. Kleine, III, and Debra A. Laverie

The Role of Attribute Order and Number Effects in Consumers Multiattribute Preferential Decisions
L. P. Douglas Tseng and Yuan-shuh Lii

An Experimental Study of Consumers Self-Reports of their Information Acquisition Processes
Alhassan G. Abdul-Muhimin

On the Symbolic Meanings of Souvenirs for Children
Stacy Menzel Baker, Susan Schultz Kleine, and Heather E. Bowen


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.