Anonymous | Teachers Challenged. Dealing with the Emotional Well-Being of Foundation-Phase Learners in Mainstream Classrooms | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 60 Seiten

Anonymous Teachers Challenged. Dealing with the Emotional Well-Being of Foundation-Phase Learners in Mainstream Classrooms

E-Book, Englisch, 60 Seiten

ISBN: 978-3-346-82209-3
Verlag: GRIN Verlag
Format: PDF
Kopierschutz: Kein



Research Paper (undergraduate) from the year 2020 in the subject Pedagogy - Orthopaedagogy and Special Education, grade: 2,2, North West University, language: English, abstract: The purpose of this study is to explore and understand challenges that teachers face in regard to dealing with foundation phase learners who experience poor emotional well-being in the mainstream classroom, to compile possible solutions in order to assist teachers to deal with learners’ emotional well-being and to determine teachers’ personal experiences in the mainstream classroom.

After discussing the reseach findings, the study lists possible suggestions for teachers on how to better encounter these respective situations and considers potential future research endeavors in the field.
Anonymous Teachers Challenged. Dealing with the Emotional Well-Being of Foundation-Phase Learners in Mainstream Classrooms jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.