Brem / Tidd / Daim | MANAGING INNOVATION: UNDERSTANDING AND MOTIVATING CROWDS | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 448 Seiten

Brem / Tidd / Daim MANAGING INNOVATION: UNDERSTANDING AND MOTIVATING CROWDS

Understanding and Motivating Crowds

E-Book, Englisch, 448 Seiten

ISBN: 978-1-78634-650-6
Verlag: World Scientific Publishing Company
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)



Managing Innovation is a three-part series covering contemporary technology and innovation management research areas. Each volume comprises key articles from both the International Journal of Innovation Management and the International Journal of Innovation and Technology Management, published by World Scientific, and provides an international, disciplinary approach across its broad coverage of topics.Relevant for both academics and practitioners, this volume focuses on key aspects of crowd innovation including motivations, challenges and benefits of this approach.Related Link(s)
Brem / Tidd / Daim MANAGING INNOVATION: UNDERSTANDING AND MOTIVATING CROWDS jetzt bestellen!
Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.