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Interdisziplinäres

80  Treffer  für „Routledge Communication Series“


    Kalbfleisch Interpersonal Communication

    Evolving Interpersonal Relationships
    Erscheinungsjahr 1993
    Verlag: Taylor & Francis Inc
    ISBN: 978-0-8058-1260-2
    Medium: Buch
    83,00 € (inkl. MwSt.)
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    Wood / Smith Online Communication

    Linking Technology, Identity, & Culture
    2. Auflage 2004
    Verlag: Taylor & Francis Ltd (Sales)
    ISBN: 978-0-8058-4849-6
    Medium: Buch
    69,00 € (inkl. MwSt.)
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    Kalbfleisch Interpersonal Communication

    Evolving Interpersonal Relationships
    Erscheinungsjahr 1993
    Verlag: Taylor & Francis
    ISBN: 978-0-8058-1297-8
    Medium: Buch
    28,00 € (inkl. MwSt.)
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    Hecht / Jackson / Ribeau African American Communication

    2. Auflage 2002
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-3995-1
    Medium: Buch
    52,00 € (inkl. MwSt.)
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    Perloff The Dynamics of Persuasion

    Communication and Attitudes in the Twenty-First Century
    7. New Auflage 2020
    Verlag: Taylor & Francis Ltd
    ISBN: 978-0-367-18579-4
    Medium: Buch
    99,50 € (inkl. MwSt.)
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    Perloff The Dynamics of Persuasion

    Communication and Attitudes in the Twenty-First Century
    7. New Auflage 2020
    Verlag: Taylor & Francis Ltd
    ISBN: 978-0-367-18578-7
    Medium: Buch
    220,50 € (inkl. MwSt.)
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    Hecht / Jackson / Ribeau African American Communication

    Exploring Identity and Culture
    2. New Auflage 2002
    Verlag: Taylor & Francis Inc
    ISBN: 978-0-8058-3994-4
    Medium: Buch
    103,50 € (inkl. MwSt.)
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    Smith / Moriarty / Kenney Handbook of Visual Communication

    Erscheinungsjahr 2004
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-4179-4
    Medium: Buch
    84,50 € (inkl. MwSt.)
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    Sigman The Consequentiality of Communication

    Erscheinungsjahr 1995
    Verlag: Taylor & Francis
    ISBN: 978-0-8058-1765-2
    Medium: Buch
    9,50 € (inkl. MwSt.)
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    Ellis From Language To Communication

    2. New Auflage 1999
    Verlag: Taylor & Francis Inc
    ISBN: 978-0-8058-3031-6
    Medium: Buch
    47,50 € (inkl. MwSt.)
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    Josephson / Kelly / Smith Handbook of Visual Communication

    Theory, Methods, and Media
    2. Auflage 2020
    Verlag: Taylor & Francis Ltd (Sales)
    ISBN: 978-1-138-59031-1
    Medium: Buch
    131,50 € (inkl. MwSt.)
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    Josephson / Kelly / Smith Handbook of Visual Communication

    Theory, Methods, and Media
    2. Auflage 2020
    Verlag: Taylor & Francis Ltd (Sales)
    ISBN: 978-1-138-59030-4
    Medium: Buch
    274,50 € (inkl. MwSt.)
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    Sigman The Consequentiality of Communication

    Erscheinungsjahr 1995
    Verlag: Taylor & Francis
    ISBN: 978-0-8058-1269-5
    Medium: Buch
    33,50 € (inkl. MwSt.)
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    Socha / Diggs Communication, Race, and Family

    Exploring Communication in Black, White, and Biracial Families
    Erscheinungsjahr 1999
    Verlag: Taylor & Francis
    ISBN: 978-0-8058-2939-6
    Medium: Buch
    52,00 € (inkl. MwSt.)
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    Smith / Moriarty / Kenney Handbook of Visual Communication

    Theory, Methods, and Media
    Erscheinungsjahr 2004
    Verlag: Taylor & Francis Inc
    ISBN: 978-0-8058-4178-7
    Medium: Buch
    192,50 € (inkl. MwSt.)
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    Carbaugh Cultural Communication and Intercultural Contact

    Erscheinungsjahr 1990
    Verlag: Taylor & Francis
    ISBN: 978-0-8058-0727-1
    Medium: Buch
    78,00 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Socha / Diggs Communication, Race, and Family

    Exploring Communication in Black, White, and Biracial Families
    Erscheinungsjahr 1999
    Verlag: Taylor & Francis Ltd (Sales)
    ISBN: 978-0-8058-2938-9
    Medium: Buch
    179,50 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Hanson / Narula New Communication Technologies in Developing Countries

    1. Auflage 1990
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-0846-9
    Medium: Buch
    49,00 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Cissna Applied Communication in the 21st Century

    Erscheinungsjahr 1995
    Verlag: Taylor & Francis Ltd (Sales)
    ISBN: 978-0-8058-1475-0
    Medium: Buch
    179,50 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Lin / Atkin Communication Technology and Social Change

    Theory and Implications
    1. Auflage 2006
    Verlag: Taylor & Francis Inc
    ISBN: 978-0-8058-5613-2
    Medium: Buch
    131,50 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Heath / Bryant Human Communication Theory and Research

    Concepts, Contexts, and Challenges
    2. Auflage 2000
    Verlag: Taylor & Francis
    ISBN: 978-0-8058-3008-8
    Medium: Buch
    105,50 € (inkl. MwSt.)
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    Perry American Pragmatism and Communication Research

    Erscheinungsjahr 2001
    Verlag: Taylor & Francis Ltd (Sales)
    ISBN: 978-0-8058-3590-8
    Medium: Buch
    168,50 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Lin / Atkin Communication Technology and Social Change

    Theory and Implications
    1. Auflage 2006
    Verlag: Taylor & Francis Inc
    ISBN: 978-0-8058-5614-9
    Medium: Buch
    45,00 € (inkl. MwSt.)
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    Casmir Ethics in intercultural and international Communication

    Erscheinungsjahr 1997
    Verlag: Taylor & Francis
    ISBN: 978-0-8058-2353-0
    Medium: Buch
    50,00 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Casmir Ethics in intercultural and international Communication

    Erscheinungsjahr 1997
    Verlag: Taylor & Francis Inc
    ISBN: 978-0-8058-2352-3
    Medium: Buch
    81,00 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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