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Wirtschaftswissenschaften

31  Treffer  für „Classroom Companion: Business“


    Aityan Business Research Methodology

    Research Process and Methods
    1. Auflage 2022
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-76856-0
    Medium: Buch
    128,39 € (inkl. MwSt.)
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    Martínez-López / Jelassi Strategies for e-Business

    Concepts and Cases on Value Creation and Digital Business Transformation
    4th Auflage 2020
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-48952-6
    Medium: Buch
    69,54 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 1-3 Werktage
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    Martínez-López / Jelassi Strategies for e-Business

    Concepts and Cases on Value Creation and Digital Business Transformation
    4th Auflage 2020
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-48949-6
    Medium: Buch
    117,69 € (inkl. MwSt.)
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    Sallis / Silkoset / Gripsrud Research Methods and Data Analysis for Business Decisions

    A Primer Using SPSS
    1. Auflage 2021
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-84420-2
    Medium: Buch
    106,99 € (inkl. MwSt.)
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    Sallis / Silkoset / Gripsrud Research Methods and Data Analysis for Business Decisions

    A Primer Using SPSS
    1. Auflage 2021
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-84423-3
    Medium: Buch
    74,89 € (inkl. MwSt.)
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    Audestad / Øverby Introduction to Digital Economics

    Foundations, Business Models and Case Studies
    2. Auflage 2021
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-78239-9
    Medium: Buch
    64,19 € (inkl. MwSt.)
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    Audestad / Øverby Introduction to Digital Economics

    Foundations, Business Models and Case Studies
    2. Auflage 2021
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-78236-8
    Medium: Buch
    74,89 € (inkl. MwSt.)
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    Ratten Analyse, Ideate and Grow

    The Role of Creativity and Entrepreneurship
    1. Auflage 2022
    Verlag: Springer Nature Singapore
    ISBN: 978-981-1908-89-7
    Medium: Buch
    85,59 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Ozenbas / Weber / Pagano Liquidity, Markets and Trading in Action

    An Interdisciplinary Perspective
    1. Auflage 2022
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-74819-7
    Medium: Buch
    42,79 € (inkl. MwSt.)
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    Hair Jr. / Hult / Ray Partial Least Squares Structural Equation Modeling (PLS-SEM) Using R

    A Workbook
    1. Auflage 2021
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-80518-0
    Medium: Buch
    53,49 € (inkl. MwSt.)
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    Ivanov Introduction to Supply Chain Resilience

    Management, Modelling, Technology
    1. Auflage 2021
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-030-70489-6
    Medium: Buch
    106,99 € (inkl. MwSt.)
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    Yadav / Singh Security Analysis and Portfolio Management

    A Primer
    1. Auflage 2021
    Verlag: Springer Nature Singapore
    ISBN: 978-981-1625-19-0
    Medium: Buch
    106,99 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Klimkeit / Wang / Zhang International Management in Service Firms

    Environments, Strategies and Operations
    1. Auflage 2024
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-031-50344-3
    Medium: Buch
    128,39 € (inkl. MwSt.)
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    Kulwizira Lukanima Corporate Valuation

    A Practical Approach with Case Studies
    1. Auflage 2023
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-031-28266-9
    Medium: Buch
    149,79 € (inkl. MwSt.)
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    Galan-Ladero / Alves / Galera-Casquet Cause-Related Marketing

    Case Studies From a Global Perspective
    1. Auflage 2021
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-65454-2
    Medium: Buch
    128,39 € (inkl. MwSt.)
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    Redlein Modern Facility and Workplace Management

    Processes, Implementation and Digitalisation
    1. Auflage 2020
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-35313-1
    Medium: Buch
    106,99 € (inkl. MwSt.)
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    Liebregts / van den Heuvel / van den Born Data Science for Entrepreneurship

    Principles and Methods for Data Engineering, Analytics, Entrepreneurship, and the Society
    2023
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-031-19556-3
    Medium: Buch
    64,19 € (inkl. MwSt.)
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    Wittmer / Müller / Bieger Aviation Systems

    Management of the Integrated Aviation Value Chain
    2. Auflage 2021
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-79551-1
    Medium: Buch
    90,94 € (inkl. MwSt.)
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    Ratten Analyse, Ideate and Grow

    The Role of Creativity and Entrepreneurship
    1. Auflage 2022
    Verlag: Springer Nature Singapore
    ISBN: 978-981-1908-92-7
    Medium: Buch
    60,98 € (inkl. MwSt.)
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    Wittmer / Müller / Bieger Aviation Systems

    Management of the Integrated Aviation Value Chain
    2. Auflage 2021
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-79548-1
    Medium: Buch
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    Galan-Ladero / Alves / Galera-Casquet Cause-Related Marketing

    Case Studies From a Global Perspective
    1. Auflage 2021
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-65457-3
    Medium: Buch
    90,94 € (inkl. MwSt.)
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    Ozenbas / Weber / Pagano Liquidity, Markets and Trading in Action

    An Interdisciplinary Perspective
    1. Auflage 2022
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-74816-6
    Medium: Buch
    53,49 € (inkl. MwSt.)
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    Redlein Modern Facility and Workplace Management

    Processes, Implementation and Digitalisation
    1. Auflage 2020
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-35316-2
    Medium: Buch
    69,54 € (inkl. MwSt.)
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    Ivanov Introduction to Supply Chain Analytics

    With Examples in AnyLogic and anyLogistix Software
    1. Auflage 2024
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-031-51240-7
    Medium: Buch
    106,99 € (inkl. MwSt.)
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    Crawford / Reid Entrepreneurial Vision

    A Guide for Charting and Implementing the Visioning Process
    1. Auflage 2022
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-77802-6
    Medium: Buch
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