Katie | Evaluation of External Environment and Diversification Strategies of BMW | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 8 Seiten

Katie Evaluation of External Environment and Diversification Strategies of BMW

E-Book, Englisch, 8 Seiten

ISBN: 978-3-656-39342-9
Verlag: GRIN Publishing
Format: PDF
Kopierschutz: PC/MAC/eReader/Tablet/DL/kein Kopierschutz



Seminar paper from the year 2011 in the subject Business economics - Business Management, Corporate Governance, grade: B, University of Portsmouth, language: English, abstract: BMW is one of the largest car and motorcycle producing company based in Germany and exporting to markets all over the world. To maintain high productivity and a large market share, the department concerned with business at BMW must create strategies, whose objective is to maintain good and profitable business (Mortimer 2005, p. 312).
Katie Evaluation of External Environment and Diversification Strategies of BMW jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.