Lubritz | Marketing und Marktforschung | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Deutsch, 142 Seiten

Lubritz Marketing und Marktforschung

E-Book, Deutsch, 142 Seiten

ISBN: 978-3-17-027038-1
Verlag: Kohlhammer
Format: EPUB
Kopierschutz: Wasserzeichen (»Systemvoraussetzungen)



Not only is marketing a central aspect of enterprises, but a fundamental principle of entrepreneurship in dynamic markets. This means that nearly all members of an enterprise have to deal with marketing. Additionally marketing is inseparably linked to information supply, which has to be made available through market research. This textbook provides the essential knowledge on the forms of market research and decision preparation for marketing as well as the respective operative instruments. It is addressed at students and patricians, who are looking for a quick and pragmatic approach to the field.
Lubritz Marketing und Marktforschung jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Prof. Dr. Lubritz teaches international marketing at the University of Worm and has had many years of experience in marketing and sales.


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.