Buch, Englisch, 332 Seiten, HC gerader Rücken kaschiert, Format (B × H): 221 mm x 286 mm, Gewicht: 1167 g
Buch, Englisch, 332 Seiten, HC gerader Rücken kaschiert, Format (B × H): 221 mm x 286 mm, Gewicht: 1167 g
ISBN: 978-1-66845-727-6
Verlag: IGI Global
Advancing SMEs Toward E-Commerce Policies for Sustainability provides a fresh perspective on how small and medium-sized enterprises (SMEs) can leverage e-commerce for sustainability and considers the best practices and challenges of adoption. Covering topics such as data science, digital ethics, and blockchain, this reference work is ideal for business owners, managers, policymakers, researchers, scholars, academicians, educators, and students.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management E-Commerce, E-Business, E-Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility Kleine und Mittlere Unternehmen
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility Selbstständige & Freiberufler