Wong / Maegawa | Trading Cultures | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 306 Seiten

Wong / Maegawa Trading Cultures

Creativity in Business Across East Asia

E-Book, Englisch, 306 Seiten

ISBN: 978-1-62643-013-6
Verlag: Bridge21 Publications
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)



This collection of original essays interrogates the nature of intercultural and intra-cultural encounters through anthropological case studies of Asia, Africa, and the Pacific Islands. The chapters show that parties involved in intercultural or intra-cultural encounters, each equipped with their own means and motivated by their own ends, reciprocally engage each other in a dynamic, emergent relationship. Through detailed empirical research, this volume seeks to advance the open question of how we may theorize the cultural interface.
Wong / Maegawa Trading Cultures jetzt bestellen!

Weitere Infos & Material


Maegawa, Keiji
Keiji Maegawa is a professor at University of Tsukuba’s Graduate School of Humanities and Social Sciences, Japan. 

Wong, Heung Wah
Heung Wah Wong is an associate professor teaching creative arts and Japanese studies at the University of Hong Kong.

 


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.