Bergstrom | All Eyes East | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 237 Seiten, eBook

Bergstrom All Eyes East

Lessons from the Front Lines of Marketing to China's Youth

E-Book, Englisch, 237 Seiten, eBook

ISBN: 978-0-230-39368-4
Verlag: Palgrave Macmillan US
Format: PDF
Kopierschutz: Wasserzeichen (»Systemvoraussetzungen)



All Eyes East: How Chinese Youth will Revolutionize Global Marketing provides brands looking to capitalize on this new world order with the insight they need to understand and capture the world's most powerful audience. Bergstrom provides insights into Chinese youth, revealing what makes them unique from their counterparts around the world.
Bergstrom All Eyes East jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Acknowledgements Introduction 1. The New (R)evolutionaries: 70s, 80s, and 90s Generations 2. Progress: Mapping New Roads to Success 3. Tipping Gender: From Boys Rule to Girl Power 4. About Face: Seeing New Beauty Codes 5. Speaking Up: The Seeds of Activism 6. Creative Sub-cultures: Building Outside The Mainstream 7. Re-branding Chineseness: New China, New Identity


MARY BERGSTROM Founder of Bergstrom Trends, an insights and trends consultancy helping marketers understand and connect with Chinese consumers. She has been featured on NPR's Marketplace; ABC News; The Wall Street Journal and Women's Wear Daily.


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.