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Binnenhandel

132  Titel


    Brown Money & Consumer Durable Spending

    1. Auflage 1992
    Verlag: Taylor & Francis
    ISBN: 978-0-8153-1211-6
    Medium: Buch
    Kurzfristig nicht lieferbar

    Carter Mastering the Trade

    ed
    Verlag: McGraw-Hill Education - Europe
    ISBN: 978-0-07-145958-7
    Medium: Buch
    48,00 € (inkl. MwSt.)
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    Odularu Strategic Policy Options for Bracing Nigeria for the Future of Trade

    1. Auflage 2020
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-34554-9
    Medium: Buch
    53,49 € (inkl. MwSt.)
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    Dralle Ownership Unbundling and Related Measures in the EU Energy Sector

    Foundations, the Impact of WTO Law and Investment Protection
    1. Auflage 2018
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-77796-2
    Medium: Buch
    171,19 € (inkl. MwSt.)
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    Gunasekaran / Chan Belt and Road Initiative ¿ Collaboration for Success

    1. Auflage 2020
    Verlag: Springer Nature Singapore
    ISBN: 978-981-1515-27-9
    Medium: Buch
    85,59 € (inkl. MwSt.)
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    Aggarwal / Banga / Das Accelerators of India's Growth¿Industry, Trade and Employment

    Festschrift in Honor of Bishwanath Goldar
    1. Auflage 2020
    Verlag: Springer Nature Singapore
    ISBN: 978-981-3293-99-1
    Medium: Buch
    53,49 € (inkl. MwSt.)
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    Hussain South Asia in Global Power Rivalry

    Inside-out Appraisals from Bangladesh
    1. Auflage 2019
    Verlag: Springer Nature Singapore
    ISBN: 978-981-1372-42-1
    Medium: Buch
    85,59 € (inkl. MwSt.)
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    Dennis / Pantano Smart Retailing

    Technologies and Strategies
    1. Auflage 2019
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-12607-0
    Medium: Buch
    64,19 € (inkl. MwSt.)
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    Nyqvist / Høyer Leivestad Ethnographies of Conferences and Trade Fairs

    Shaping Industries, Creating Professionals
    1. Auflage 2017
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-53096-3
    Medium: Buch
    96,29 € (inkl. MwSt.)
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    Odularu Strategic Policy Options for Bracing Nigeria for the Future of Trade

    1. Auflage 2020
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-34551-8
    Medium: Buch
    53,49 € (inkl. MwSt.)
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    Milke / Raffensperger Smart Markets for Water Resources

    A Manual for Implementation
    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2017
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-85543-1
    Medium: Buch
    117,69 € (inkl. MwSt.)
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    Wang The Principle of Trading Economics

    1. Auflage 2019
    Verlag: Springer Nature Singapore
    ISBN: 978-981-1503-78-8
    Medium: Buch
    128,39 € (inkl. MwSt.)
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    Li Financing China's Rural Enterprises

    1. Auflage 2002
    Verlag: Taylor & Francis Ltd
    ISBN: 978-0-415-29682-3
    Medium: Buch
    142,50 € (inkl. MwSt.)
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    Leal Filho / Azul / Brandli Partnerships for the Goals

    1. Auflage 2021
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-319-95964-1
    Medium: Buch
    748,99 € (inkl. MwSt.)
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    Baret / Lehndorff / Sparks Flexible Working in Food Retailing

    A Comparison Between France, Germany, Great Britain and Japan
    Erscheinungsjahr 2000
    Verlag: Taylor & Francis Ltd (Sales)
    ISBN: 978-0-415-21220-5
    Medium: Buch
    232,50 € (inkl. MwSt.)
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    Heinemann Intelligent Retail

    Die Zukunft des stationären Einzelhandels
    1. Auflage 2021
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-658-34338-5
    Medium: Buch
    59,99 € (inkl. MwSt.)
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    Rothe / Westphal / Naskrent Marketing & Innovation 2023

    Future Shopping ¿ der Handel in der (Nach-)Coronazeit
    1. Auflage 2023
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-658-41308-8
    Medium: Buch
    39,99 € (inkl. MwSt.)
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    White Making Sense of Anti-trade Sentiment

    International Trade and the American Worker
    1. Auflage 2014
    Verlag: Palgrave Macmillan US
    ISBN: 978-1-349-47652-7
    Medium: Buch
    106,99 € (inkl. MwSt.)
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    Godart Unveiling Fashion

    Business, Culture, and Identity in the Most Glamorous Industry
    1. Auflage 2012
    Verlag: Palgrave Macmillan UK
    ISBN: 978-1-349-34745-2
    Medium: Buch
    48,14 € (inkl. MwSt.)
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    Koslowki / Fischer / Hubig Business Ethics and the Electronic Economy

    2004
    Verlag: Springer Berlin Heidelberg
    ISBN: 978-3-540-22150-0
    Medium: Buch
    160,49 € (inkl. MwSt.)
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    Heinemann B2B eCommerce

    Basics, Business Models and Best Practices in Business-to-Business Online Trade
    1. Auflage 2023
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-658-38527-9
    Medium: Buch
    85,59 € (inkl. MwSt.)
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    Gläß / Leukert Retail 4.0

    The Digitization of Retail - Strategies, Technologies, Transformation
    1. Auflage 2020
    Verlag: Springer-Verlag GmbH
    ISBN: 978-3-319-59550-4
    Medium: Buch
    74,89 € (inkl. MwSt.)
    vorbestellbar
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    Moseler Händlerbewertungen als Conversiontreiber

    Umgang mit Bewertungen im E-Commerce ¿ mit Handlungsleitfaden
    1. Auflage 2024
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-658-44243-9
    Medium: Buch
    44,99 € (inkl. MwSt.)
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    Falzon Cosmopolitan Connections: The Sindhi Diaspora, 1860 - 2000

    Erscheinungsjahr 2004
    Verlag: Brill
    ISBN: 978-90-04-14008-0
    Medium: Buch
    106,50 € (inkl. MwSt.)
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    Kowaleski Local Markets and Regional Trade in Medieval Exeter

    Erscheinungsjahr 2002
    Verlag: Cambridge University Press
    ISBN: 978-0-521-52195-6
    Medium: Buch
    69,10 € (inkl. MwSt.)
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