Buch, Englisch, 97 Seiten, Book, Format (B × H): 154 mm x 236 mm, Gewicht: 191 g
Reihe: SpringerBriefs in Business
Managerial and Strategic Perspectives
Buch, Englisch, 97 Seiten, Book, Format (B × H): 154 mm x 236 mm, Gewicht: 191 g
Reihe: SpringerBriefs in Business
ISBN: 978-3-319-71373-1
Verlag: Springer-Verlag GmbH
The authors provide an overview of the entire pop-up lifecycle using an organizational schema that is split into four sequential stages: strategic objectives, pre-pop-up, actual pop-up experience, and the post pop-up stage. The keydecision areas and activities incorporated in each of these stages are also outlined.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Kundenbeziehungsmanagement, Kundenpflege
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Vertrieb
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Einzel- und Großhandel