Kim | Social Media Campaigns | Buch | 978-1-138-94860-0 | sack.de

Buch, Englisch, 182 Seiten, Format (B × H): 154 mm x 231 mm, Gewicht: 301 g

Kim

Social Media Campaigns

Strategies for Public Relations and Marketing

Buch, Englisch, 182 Seiten, Format (B × H): 154 mm x 231 mm, Gewicht: 301 g

ISBN: 978-1-138-94860-0
Verlag: Taylor & Francis Ltd


Social media has ushered in a new era of communication between organizations and key stakeholders. This text guides readers through a four-step process of developing a robust social media campaign. Covering the latest industry standards and best practices to engage digital audiences through social listening, strategic design, creative engagement and evaluation, each chapter also includes expert insights from social media professionals. Focusing on principles rather than a specific platform, this is a text dedicated to developing social media competency that can adapt to any organization or environment.
Kim Social Media Campaigns jetzt bestellen!

Weitere Infos & Material


Table of ContentsList of FiguresDedicationChapter 1: IntroductionSocial Organizational CultureThe Social PrincipleDeveloping and Defining Online CommunitiesDeveloping Engagement with Social Media CommunitiesDeveloping a Social Media ProcessChapter 2: ListeningFoundational BackgroundSocial LandscapeSense MakingChapter 3: Strategic DesignSocial Media Strategic PlanSocial Media Campaign DesignSocial Media EthicsChapter 4: Creative EngagementLeaders in Creative Social MediaElements of Meaningful CommunicationIdentifying Appropriate Strategies and TacticsSocial Media Golden RulesChapter 5: Implementation & MonitoringContent CalendarsEngaging Through a CampaignSocial Media and CrisesSocial FatigueChapter 6: EvaluationData Use Throughout A Social Media CampaignComponents to EvaluationThe Future of Social Media


Carolyn Mae Kim is an assistant professor of public relations at Biola University. Her research specialties include credibility, digital strategy, media ecology and public relations education.


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.