Ocvirk | Strategic Management of Market Niches | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 231 Seiten, eBook

Reihe: Schriften zur Unternehmensentwicklung

Ocvirk Strategic Management of Market Niches

A Model Framework

E-Book, Englisch, 231 Seiten, eBook

Reihe: Schriften zur Unternehmensentwicklung

ISBN: 978-3-658-20364-1
Verlag: Springer
Format: PDF
Kopierschutz: Wasserzeichen (»Systemvoraussetzungen)



Gorazd Ocvirk creates a comprehensive model for the strategic management of market niches, and provides a framework for the construction of a strategic management theory of market niches. Based on the current state of research on the niche topic within, strategic management has many niche typologies but no clear common methodological and theoretical framework on which to lean on. This model has remained absent from the market niche research in the field of strategic management and has led to a state of conceptual ambiguity of the field.
Ocvirk Strategic Management of Market Niches jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Fundamentals of Niche Research.- Theoretical Pillar of the Niche Model Framework.- Market Niche Model Framework for Strategic Management.


Dr. Gorazd Ocvirk is director of a global acting consultant company.


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.