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Marktforschung

698  Titel


    Krol / Gansser Moderne Methoden der Marktforschung

    Kunden besser verstehen
    1. Auflage 2017
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-658-09744-8
    Medium: Buch
    39,99 € (inkl. MwSt.)
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    Kreis / Wildner / Kuß Marktforschung

    Datenerhebung und Datenanalyse
    7., überarbeitete Auflage 2021
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-658-32458-2
    Medium: Buch
    44,99 € (inkl. MwSt.)
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    Lehmann Die effektive Befragung

    Ein Ratgeber für die Datenerhebung in der beruflichen und wissenschaftlichen Arbeit
    3. überarbeitete und erweiterte Auflage 2022
    Verlag: UTB GmbH
    ISBN: 978-3-8252-5993-8
    Medium: Buch
    26,90 € (inkl. MwSt.)
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    Böhler / Germelmann / Baier Marktforschung

    4. erweiterte und überarbeitete Auflage 2021
    Verlag: Kohlhammer
    ISBN: 978-3-17-032248-6
    Medium: Buch
    39,00 € (inkl. MwSt.)
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    GONCALVES Market Research and Analysis

    Methods, Design and Data
    1. Auflage 2024
    Verlag: De Gruyter
    ISBN: 978-1-5015-2288-8
    Medium: Buch
    71,95 € (inkl. MwSt.)
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    Steadman / Coffin Consuming Atmospheres

    Designing, Experiencing, and Researching Atmospheres in Consumption Spaces
    1. Auflage 2023
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-26492-9
    Medium: Buch
    193,70 € (inkl. MwSt.)
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    Borio / Giuriati / Cecchi Investigating Musical Performance

    Theoretical Models and Intersections
    1. Auflage 2020
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-13438-9
    Medium: Buch
    190,80 € (inkl. MwSt.)
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    Onwumere Principles of Marketing Analytics

    Understand Data-Driven Decision-Making
    1. Auflage 2026
    Verlag: Kogan Page Ltd
    ISBN: 978-1-3986-2329-3
    Medium: Buch
    157,50 € (inkl. MwSt.)
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    Foxall The Routledge Companion to Consumer Behavior Analysis

    Erscheinungsjahr 2015
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-317-91346-7
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    74,99 € (inkl. MwSt.)
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    Robinson-Easley Preparing for Today's Global Job Market

    From the Lens of Color
    2013. Auflage 2013
    Verlag: Palgrave MacMillan Us
    ISBN: 978-1-137-35405-1
    Medium: Buch
    50,28 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Foxall The Routledge Companion to Consumer Behavior Analysis

    Erscheinungsjahr 2015
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-317-91345-0
    Medium: eBook
    Format: EPUB
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    74,99 € (inkl. MwSt.)
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    Hague Market Research in Practice

    A Comprehensive Guide to Customer Insight and Market Understanding
    5th Auflage
    Verlag: Kogan Page
    ISBN: 978-1-3986-2323-1
    Medium: Buch
    48,50 € (inkl. MwSt.)
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    Lies Systems Theory and Agile Brand Management

    The Educative View of Branding
    1. Auflage 2024
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-79216-3
    Medium: Buch
    193,80 € (inkl. MwSt.)
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    Foxall Consumer Behaviour (RLE Consumer Behaviour)

    A Practical Guide
    1. Auflage 2016
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-138-83239-8
    Medium: Buch
    71,50 € (inkl. MwSt.)
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    Mabillard / Pasquier / Vuignier Place Branding and Marketing from a Policy Perspective

    Building Effective Strategies for Places
    1. Auflage 2023
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-26031-0
    Medium: Buch
    194,50 € (inkl. MwSt.)
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    Proctor Absolute Essentials of Strategic Marketing

    1. Auflage 2023
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-52475-3
    Medium: Buch
    31,90 € (inkl. MwSt.)
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    Kotler Winning at Innovation

    The A-To-F Model
    2011. Auflage 2015
    Verlag: Palgrave MacMillan UK
    ISBN: 978-1-137-47917-4
    Medium: Buch
    32,09 € (inkl. MwSt.)
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    Furchheim Grüner Materialismus

    Eine Überprüfung der Vereinbarkeit von Materialismus und grünem Konsum
    1. Auflage 2016
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-658-11714-6
    Medium: Buch
    59,99 € (inkl. MwSt.)
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    Lennartz Kundenwert im wertorientierten Management

    Messung und praktische Anwendung
    1. Auflage 2017
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-658-16642-7
    Medium: Buch
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    Marsh Market and User Research Operations

    Operationalize Customer Research for Scale and Impact
    1. Auflage 2025
    Verlag: Kogan Page
    ISBN: 978-1-3986-2051-3
    Medium: eBook
    Format: EPUB
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
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    Lawson / Hancock Doing Marketing Research

    Alternative Methods for Market Sensing
    2. Auflage 2025
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-97227-5
    Medium: Buch
    244,50 € (inkl. MwSt.)
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    Thaichon / Ratten Transforming Relationship Marketing

    Strategies and Business Models in the Digital Age
    1. Auflage 2022
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-54818-6
    Medium: Buch
    78,80 € (inkl. MwSt.)
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    Hinson / Osei-Frimpong / Adeola Health Service Marketing Management in Africa

    1. Auflage 2021
    Verlag: Productivity Press
    ISBN: 978-1-032-17623-9
    Medium: Buch
    50,00 € (inkl. MwSt.)
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    Anand / Aggrawal / Agarwal Market Assessment with OR Applications

    1. Auflage 2021
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-032-17619-2
    Medium: Buch
    67,80 € (inkl. MwSt.)
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    Rogers / Hort / Kemp Discrimination Testing in Sensory Evaluation

    1. Auflage 2019
    Verlag: Wiley
    ISBN: 978-0-470-67140-5
    Medium: Buch
    165,50 € (inkl. MwSt.)
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    Liu New Consumer Culture in China

    The Flower Market and New Everyday Consumption
    1. Auflage 2023
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-03635-9
    Medium: Buch
    57,50 € (inkl. MwSt.)
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    Ratten Research Methodologies for Business Management

    1. Auflage 2023
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-32337-4
    Medium: Buch
    58,70 € (inkl. MwSt.)
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    Ekström Marketing Fashion

    Critical Perspectives on the Power of Fashion in Contemporary Culture
    1. Auflage 2023
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-20480-2
    Medium: Buch
    56,40 € (inkl. MwSt.)
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    Banerjee / Maheta / Gupta Business Analytics Value Chain

    Text and Cases
    1. Auflage 2025
    Verlag: Routledge India
    ISBN: 978-1-032-61204-1
    Medium: Buch
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    Diaz Ruiz Market-Oriented Disinformation Research

    Digital Advertising, Disinformation and Fake News on Social Media
    1. Auflage 2025
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-82854-1
    Medium: Buch
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    Brown Brand Mascots

    And Other Marketing Animals
    1. Auflage 2015
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-138-82507-9
    Medium: Buch
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    Jasrai An Introduction to Data Analysis Using IBM SPSS

    1. Auflage 2024
    Verlag: Routledge India
    ISBN: 978-1-032-89179-8
    Medium: Buch
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    Mooi / Mooi-Reci / Sarstedt Market Research

    The Process, Data, and Methods Using Stata
    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2018
    Verlag: Springer Nature Singapore
    ISBN: 978-981-13-5344-4
    Medium: Buch
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    Kumar International Marketing Research

    A Transformative Approach
    2024
    Verlag: Springer Nature Switzerland
    ISBN: 978-3-031-54649-5
    Medium: Buch
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    Gbadamosi Young Consumer Behaviour

    A Research Companion
    1. Auflage 2017
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-415-79008-6
    Medium: Buch
    195,20 € (inkl. MwSt.)
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    Thomas / Ducu / Pop Ethics and Neuromarketing

    Implications for Market Research and Business Practice
    1. Auflage 2017
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-45607-2
    Medium: Buch
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    Miles Marketing, Rhetoric and Control

    The Magical Foundations of Marketing Theory
    Erscheinungsjahr 2018
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-317-21258-4
    Medium: eBook
    Format: PDF
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    Polak / Boughton Economic Theory and Financial Policy

    Selected Essays of Jacques J. Polak, 1994-2004
    Erscheinungsjahr 2016
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-317-47248-3
    Medium: eBook
    Format: EPUB
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    Zeid Business Transformation

    A Roadmap for Maximizing Organizational Insights
    1. Auflage 2014
    Verlag: Wiley
    ISBN: 978-1-118-72465-1
    Medium: Buch
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    Caliandro / Gandini Qualitative Research in Digital Environments

    A Research Toolkit
    1. Auflage 2016
    Verlag: Taylor & Francis Ltd
    ISBN: 978-1-138-18868-6
    Medium: Buch
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    Gattringer Open Foresight-Prozesse

    Eine Action Research Studie zur Identifikation von Schlüsselaktivitäten und -faktoren
    1. Auflage 2018
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-658-19518-2
    Medium: Buch
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    Jones / Tadajewski The Routledge Companion to Marketing History

    Erscheinungsjahr 2016
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-134-68875-3
    Medium: eBook
    Format: EPUB
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    Bailey Customer Insight Strategies

    How to Understand Your Audience and Create Remarkable Marketing
    1. Auflage 2020
    Verlag: Kogan Page
    ISBN: 978-1-78966-250-4
    Medium: Buch
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    Arsel / Bean Taste, Consumption and Markets

    An Interdisciplinary Volume
    1. Auflage 2018
    Verlag: Taylor & Francis
    ISBN: 978-1-351-79548-7
    Medium: eBook
    Format: PDF
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    Kimmel / Kitchen Word of Mouth and Social Media

    1. Auflage 2016
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-317-68998-0
    Medium: eBook
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    Holbrook Music, Movies, Meanings, and Markets

    Cinemajazzamatazz
    Erscheinungsjahr 2012
    Verlag: Taylor & Francis
    ISBN: 978-1-136-71575-4
    Medium: eBook
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    Polak / Boughton Economic Theory and Financial Policy

    Selected Essays of Jacques J. Polak, 1994-2004
    1. Auflage 2005
    Verlag: Taylor & Francis Ltd
    ISBN: 978-0-7656-1614-2
    Medium: Buch
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    Maison Qualitative Marketing Research

    Understanding Consumer Behaviour
    1. Auflage 2018
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-138-60776-7
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    Gupta / Nagina / Paruthi Marketing and Gamification

    Applications, Challenges, and Ethics
    1. Auflage 2024
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-69417-7
    Medium: Buch
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    Diamantopoulos / Hildebrandt / Fritz Quantitative Marketing and Marketing Management

    Marketing Models and Methods in Theory and Practice
    2012
    Verlag: Gabler Verlag
    ISBN: 978-3-8349-3060-6
    Medium: Buch
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    Oniku Marketing in Developing Nations

    Contemporary Developments, Cases and Problems in Africa, Asia and the Middle East
    1. Auflage 2024
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-57834-7
    Medium: Buch
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    Karavatzis / Giovanardi / Lichrou Inclusive Place Branding

    Critical Perspectives on Theory and Practice
    Erscheinungsjahr 2017
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-317-21671-1
    Medium: eBook
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    Thomas / Chakravarti Why People (Don't) Buy

    The Go and Stop Signals
    2015
    Verlag: Palgrave Macmillan UK
    ISBN: 978-1-137-46667-9
    Medium: Buch
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    Calkins Defending Your Brand

    How Smart Companies use Defensive Strategy to Deal with Competitive Attacks
    2012
    Verlag: Palgrave Macmillan US
    ISBN: 978-1-137-27875-3
    Medium: Buch
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    Donzé A Business History of the Swatch Group

    The Rebirth of Swiss Watchmaking and the Globalization of the Luxury Industry
    1. Auflage 2014
    Verlag: Palgrave Macmillan UK
    ISBN: 978-1-349-48222-1
    Medium: Buch
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    Büttgen Marktorientiertes Informationsmanagement in Dienstleistungsunternehmen

    2000
    Verlag: Deutscher Universitätsverlag
    ISBN: 978-3-8244-7231-4
    Medium: Buch
    54,99 € (inkl. MwSt.)
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    Ciesielska / Jemielniak Qualitative Methodologies in Organization Studies

    Volume II: Methods and Possibilities
    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2018
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-88030-3
    Medium: Buch
    149,79 € (inkl. MwSt.)
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    Kimmel / Kitchen Word of Mouth and Social Media

    1. Auflage 2014
    Verlag: Taylor & Francis Ltd
    ISBN: 978-0-415-74380-8
    Medium: Buch
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    Jugulum Common Data Sense for Professionals

    A Process-Oriented Approach for Data-Science Projects
    1. Auflage 2022
    Verlag: Productivity Press
    ISBN: 978-0-367-76050-2
    Medium: Buch
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    Klaus Measuring Customer Experience

    How to Develop and Execute the Most Profitable Customer Experience Strategies
    2015
    Verlag: Palgrave Macmillan
    ISBN: 978-1-137-37545-2
    Medium: Buch
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    Kucuk Consumer Voice

    The Democratization of Consumption Markets in the Digital Age
    1. Auflage 2020
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-53982-5
    Medium: Buch
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    Adams Behavioural Research for Marketing

    A Practitioner's Handbook
    1. Auflage 2022
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-77133-1
    Medium: Buch
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    Holbrook Music, Movies, Meanings, and Markets

    Cinemajazzamatazz
    Erscheinungsjahr 2012
    Verlag: Taylor & Francis
    ISBN: 978-1-136-71576-1
    Medium: eBook
    Format: PDF
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    Adamou Games and Gamification in Market Research

    Increasing Consumer Engagement in Research for Business Success
    1. Auflage 2018
    Verlag: Kogan Page
    ISBN: 978-0-7494-8336-4
    Medium: eBook
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    Hong / Park Cosmetics Marketing Strategy in the Era of the Digital Ecosystem

    Revolutionizing Beauty in the New Market Frontier
    2024
    Verlag: Springer Nature Singapore
    ISBN: 978-981-97-3673-7
    Medium: Buch
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    Kozinets / Gambetti Netnography Unlimited

    Understanding Technoculture using Qualitative Social Media Research
    1. Auflage 2020
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-42565-4
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    Pettit Learning From Winners

    How the ARF Ogilvy Award Winners Use Market Research to Create Advertising Success
    Erscheinungsjahr 2012
    Verlag: Taylor & Francis
    ISBN: 978-1-136-67676-5
    Medium: eBook
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    Chan-Olmsted Competitive Strategy for Media Firms

    Strategic and Brand Management in Changing Media Markets
    Erscheinungsjahr 2006
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-135-61714-1
    Medium: eBook
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    Dobscha Death in a Consumer Culture

    Erscheinungsjahr 2015
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-317-53619-2
    Medium: eBook
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    Hansen Brand Management in a Co-Creation Perspective

    Communication as Constitutive of Brands
    1. Auflage 2023
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-50497-7
    Medium: Buch
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    Skålén / Fougère / Fellesson Marketing Discourse

    A Critical Perspective
    Erscheinungsjahr 2007
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-134-11637-9
    Medium: eBook
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    Boll Art and its Market

    1. Auflage 2024
    Verlag: Hatje Cantz Verlag
    ISBN: 978-3-7757-5794-2
    Medium: eBook
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    Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
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    Foxall Interpreting Consumer Choice

    The Behavioural Perspective Model
    Erscheinungsjahr 2009
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-135-23808-7
    Medium: eBook
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    Hague Market Research in Practice

    A Comprehensive Guide to Customer Insight and Market Understanding
    5. Auflage 2025
    Verlag: Kogan Page
    ISBN: 978-1-3986-2324-8
    Medium: eBook
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    Bode Die Nutzung von Marktforschungsinformationen

    Eine empirische Untersuchung zur Bedeutung der Unternehmensmarktforschung
    2014
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-658-07086-1
    Medium: Buch
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    Kennedy Macro-Social Marketing Insights

    Systems Thinking for Wicked Problems
    1. Auflage 2019
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-138-32208-0
    Medium: Buch
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    Ciesielska / Jemielniak Qualitative Methodologies in Organization Studies

    Volume II: Methods and Possibilities
    1. Auflage 2018
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-65441-6
    Medium: Buch
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    Popky Marketing Above the Noise

    Achieve Strategic Advantage with Marketing That Matters
    Erscheinungsjahr 2016
    Verlag: Taylor & Francis
    ISBN: 978-1-351-86142-7
    Medium: eBook
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    Dholakia / Turcan Toward a Metatheory of Economic Bubbles: Socio-Political and Cultural Perspectives

    2014. Auflage 2014
    Verlag: Palgrave MacMillan Us
    ISBN: 978-1-137-36870-6
    Medium: Buch
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    Jones / Tadajewski The Routledge Companion to Marketing History

    1. Auflage 2016
    Verlag: Taylor & Francis
    ISBN: 978-0-415-71418-1
    Medium: Buch
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    Gupta / Patnaik / Esposito Proceedings of International Conference on AI and Financial Innovation

    AIFI 2025
    Erscheinungsjahr 2025
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-981-967268-4
    Medium: Buch
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    Takahashi The Challenge for Japanese Multinationals

    Strategic Issues for Global Management
    1. Auflage 2013
    Verlag: Palgrave Macmillan UK
    ISBN: 978-1-349-45560-7
    Medium: Buch
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    Bolland / Lopez Generations and Work

    2014. Auflage 2014
    Verlag: Palgrave MacMillan Us
    ISBN: 978-1-137-35057-2
    Medium: Buch
    106,99 € (inkl. MwSt.)
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    Kühl Märkte explorieren

    Eine kurze organisationstheoretisch informierte Handreichung
    1. Auflage 2017
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-658-13424-2
    Medium: Buch
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    Torelli Globalization, Culture, and Branding

    How to Leverage Cultural Equity for Building Iconic Brands in the Era of Globalization
    2013. Auflage 2013
    Verlag: Palgrave MacMillan Us
    ISBN: 978-1-137-33331-5
    Medium: Buch
    160,49 € (inkl. MwSt.)
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    Daryanto An Introduction to Quantitative Research Methods for Marketing

    Tools and Techniques Using SPSS and R
    1. Auflage 2025
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-52566-2
    Medium: Buch
    214,50 € (inkl. MwSt.)
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    Tinson / Nuttall Rituals and Routines

    Reflecting Change, Redefining Meaning, Recasting Scope
    1. Auflage 2024
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-88932-0
    Medium: Buch
    191,40 € (inkl. MwSt.)
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    Wohlfeil Celebrity Fans and Their Consumer Behaviour

    Autoethnographic Insights into the Life of a Fan
    1. Auflage 2020
    Verlag: Taylor & Francis Ltd
    ISBN: 978-0-367-66714-6
    Medium: Buch
    44,00 € (inkl. MwSt.)
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    Donzé A Business History of the Swatch Group

    The Rebirth of Swiss Watchmaking and the Globalization of the Luxury Industry
    2014. Auflage 2014
    Verlag: Palgrave MacMillan UK
    ISBN: 978-1-137-38906-0
    Medium: Buch
    160,49 € (inkl. MwSt.)
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    Canals Leadership Development in a Global World

    The Role of Companies and Business Schools
    2012. Auflage 2012
    Verlag: Palgrave MacMillan UK
    ISBN: 978-0-230-35513-2
    Medium: Buch
    53,49 € (inkl. MwSt.)
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    Tafoya Organizations in the Face of Crisis

    Managing the Brand and Stakeholders
    2013
    Verlag: Palgrave MacMillan Us
    ISBN: 978-1-137-30695-1
    Medium: Buch
    53,49 € (inkl. MwSt.)
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    Miles Marketing, Rhetoric and Control

    The Magical Foundations of Marketing Theory
    1. Auflage 2018
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-138-66727-3
    Medium: Buch
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    Zaraket Consumer Behaviour and Social Network Sites

    The Impact of Negative Word of Mouth
    1. Auflage 2020
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-53283-3
    Medium: Buch
    74,70 € (inkl. MwSt.)
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    Erickson / Rothberg Intelligence in Action

    Strategically Managing Knowledge Assets
    2012. Auflage 2012
    Verlag: Palgrave MacMillan UK
    ISBN: 978-0-230-34823-3
    Medium: Buch
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    1. Auflage 2024
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